- Katılım
- 3 Ara 2009
- Mesajlar
- 913
- Konu Yazar
- #41
Ya oturup duvar kağıdı yapıp izleyesim var.Varmısın yarışa.Biz hepimiz sen tek. . .
Rx power.
Sesine bitiyorum. . .
nesine
Ya oturup duvar kağıdı yapıp izleyesim var.Varmısın yarışa.Biz hepimiz sen tek. . .
Rx power.
Sesine bitiyorum. . .
nesinesiz gecersiniz
sagol arkdasım herkez masaüstü yapıyomus altı ustu 135 lik
diyebılır herkez ama hastası cokmus 1.den 2 ye cekersın önü kalkar 3 e cekersın tekrar kalkar :queen::queen:
nesinesiz gecersiniz
sagol arkdasım herkez masaüstü yapıyomus altı ustu 135 lik
diyebılır herkez ama hastası cokmus 1.den 2 ye cekersın önü kalkar 3 e cekersın tekrar kalkar :queen::queen:
135lik deme şuna ayıp..Birtane gördüm burada.Ybr ile kırmızı ışık yaptılar.Gülmekten ölmüştük.Sinek vızıldıyordu.Sonra arı olduğunu anladık!
paşa motorun gerçekten çok temiz gözüküyo allah kaza bela vermesin
harika motor ama tarzım değil abi... :mrgreen:
tarzın ne kardeşim![]()
hocam kaç istiyorsun motora?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------
5,000 lira istiyor yaulen C 90 bulamıyorum başka motor arıyoz mecburen
![]()
. Karseşim selamakeyküm motorun güzel peki fiyatı nedir?Motorum son derece temız ve orjınaldır .. Resimlerden belli oluyo zaten suana kadar ben daha temız ve orjınalını gormedım2009 da koyden aldım
acil nakite sıkıştıgım ıcn malesef satıyorum :salut::salut: Bilen bilir bu makınaları
malzemesi motoru japon :thumleft: düzümü :cat: endonezyadır
[url]http://img509.imageshack.us/img509/5707/sn850442.jpg[/URL]
[url]http://img15.imageshack.us/img15/6020/sn851832.jpg[/URL]
[url]http://img15.imageshack.us/img15/4876/sn851828.jpg[/URL]
[url]http://img218.imageshack.us/img218/8814/sn851831.jpg[/URL]
[url]http://img258.imageshack.us/img258/7342/sn851829.jpg[/URL]
[url]http://img194.imageshack.us/img194/8907/sn851840.jpg[/URL]
[url]http://img6.imageshack.us/img6/2484/sn851644.jpg[/URL]