Buda benim..Türkiyede TEKK RX 135 KİNG

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
harbi türkiyede tek gıcır gıcır maşallah sıkışıp satman kötü olmuş hayırlı müşteriler versin dostum
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
alanada satanada hayırlı ugurlu olsun rabbim kaza bela vermesin..

sagolasın alı abı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

emsali nasıl olsun,
2002 yılından sonra türkiyeye bir daha gelmedi, ben iki tane hurdaya çıkardım:cat: çok keyifli bir makine ama bu saatten sonra bu motora binmeye kıyılmaz.
allah kaza bela vermesin kardeşimize:cat:

en son 2003 modelı var baskada yok galıba 70 bin 80 bin km yapan 135 ler var cok saglam yapmıs japonlar:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------

bikaç resim daha:)





 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Böyle temiz, yazısız/boyasız herşeyiyle orjinal motorlara bayılıyorum..
cillop gibi derler ya aynen öyle duruyor..tebrikler..
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
nazarlık şart buna aga ya :) gerçekten sıfır motordan hic bi farkı yok gibi neredeyse allah kazasız belasız sürüşler göstersin dicem ama satıcaksın allah hayırlısını etsin inş.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
nazarlık şart buna aga ya :) gerçekten bnm sıfır motordan hic bi farkı yok gibi neredeyse allah kazasız belasız sürüşler göstersin dicem ama satıcaksın allah hayırlısını etsin inş.

2 haftaya kadar satıldı satıldı yoksa duracak hayırlsı olsun artık:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Tereyağ gibi, ekmeğini bandır, bandır ye....:wiinkk:
İnşallah para işini halledersin de satmazsın...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Tereyağ gibi, ekmeğini bandır, bandır ye....:wiinkk:
İnşallah para işini halledersin de satmazsın...

yorum budur abi.baska bişey demiyorum:D ama dediğin gibi karsına koyupm saatlerce bakacağın motor bunun yanında diğerlerinn hiç kıymeti yok bile
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Valla paraya ihtiyacınız olupda satmanıza üzüldüm ben olsam bir 10 sene daha saklar çok daha büyük meblalara satardım inşallah başka yerden açığınızı kapatırsınız motora sözüm yok.:bounce:
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Tereyağ gibi, ekmeğini bandır, bandır ye....:wiinkk:
İnşallah para işini halledersin de satmazsın...

yorumun ıcın sagol abı tsk ederim :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

Valla paraya ihtiyacınız olupda satmanıza üzüldüm ben olsam bir 10 sene daha saklar çok daha büyük meblalara satardım inşallah başka yerden açığınızı kapatırsınız motora sözüm yok.:bounce:

hayırısı 1-2 hafataya kadar belli olr belki satılır nakıt sıkıntımız gıder farklı bişeyde alabılırm kısmet hersey:rendeer: ya kingi bilen cokmus ben Türkiyede bu kadar cok bılındıgnı bılmıyodum :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

gerçekten çok güzel bir makineymiş

sagol kardesım sana daha ıyılerını nasıp etsın Allahım :rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
motosiklete doyasiya binip kullanmak yerine kendini gelistirmek yerine, niye oturup motor izler bizim milletimiz bir türlü anlamam. birde arkadas yagmurda , günesde binmem yazmis. enteresan dogrusu. yagmurda anladikda günesde niye binmiyosun arkadas yazik degilmi. o zaman sen puslu havayi seviyosun seni seniiiii. kurt bulanik havayi sever. :mrgreen:

ama herzaman aklimin bir kösesindedir rx serisinden bitane alip koycam garaja ayni seninki gibi kullanilmamis sürekli izlenmis. fazeri degistirme fikrim olmasa hic düsünmeden alirdim seninkini 2. motor olarak. hayirli müsteriler.
insallah bi apaciye gitmez motor yazik eder. orasina burasina biseyler yapistiracam derken motorlari palyacoya benzetiyorlar yahu.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
motosiklete doyasiya binip kullanmak yerine kendini gelistirmek yerine, niye oturup motor izler bizim milletimiz bir türlü anlamam. birde arkadas yagmurda , günesde binmem yazmis. enteresan dogrusu. yagmurda anladikda günesde niye binmiyosun arkadas yazik degilmi. o zaman sen puslu havayi seviyosun seni seniiiii. kurt bulanik havayi sever. :mrgreen:

ama herzaman aklimin bir kösesindedir rx serisinden bitane alip koycam garaja ayni seninki gibi kullanilmamis sürekli izlenmis. fazeri degistirme fikrim olmasa hic düsünmeden alirdim seninkini 2. motor olarak. hayirli müsteriler.
insallah bi apaciye gitmez motor yazik eder. orasina burasina biseyler yapistiracam derken motorlari palyacoya benzetiyorlar yahu.

oturup izliycen derken ne derece temiz sıfır oldundan bahsetmek istedim.yağmurlu günü söyleyen arkadas motorun sahibi..evet bu motorlar çok canavvar 21 beygir gücünde.çoğu binen seseri tayfası sürat için biniyor.bu makinan bi eşli daha yok bu şekilde
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
motosiklete doyasiya binip kullanmak yerine kendini gelistirmek yerine, niye oturup motor izler bizim milletimiz bir türlü anlamam. birde arkadas yagmurda , günesde binmem yazmis. enteresan dogrusu. yagmurda anladikda günesde niye binmiyosun arkadas yazik degilmi. o zaman sen puslu havayi seviyosun seni seniiiii. kurt bulanik havayi sever. :mrgreen:

ama herzaman aklimin bir kösesindedir rx serisinden bitane alip koycam garaja ayni seninki gibi kullanilmamis sürekli izlenmis. fazeri degistirme fikrim olmasa hic düsünmeden alirdim seninkini 2. motor olarak. hayirli müsteriler.
insallah bi apaciye gitmez motor yazik eder. orasina burasina biseyler yapistiracam derken motorlari palyacoya benzetiyorlar yahu.

güneş dediysem aşırı öglen sıcaklarından bahsettım:p yoksa ne dıye bınmım guzel havalarda :silent: inş sizde bitane temız bulup alabılrısınız zamnı geldıgınde:rendeer:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ya oturup duvar kağıdı yapıp izleyesim var.Varmısın yarışa.:pBiz hepimiz sen tek. . .:) Rx power.:) Sesine bitiyorum. . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst