alanada satanada hayırlı ugurlu olsun rabbim kaza bela vermesin..
emsali nasıl olsun,
2002 yılından sonra türkiyeye bir daha gelmedi, ben iki tane hurdaya çıkardım:cat: çok keyifli bir makine ama bu saatten sonra bu motora binmeye kıyılmaz.
allah kaza bela vermesin kardeşimize:cat:



Böyle temiz, yazısız/boyasız herşeyiyle orjinal motorlara bayılıyorum..
cillop gibi derler ya aynen öyle duruyor..tebrikler..
nazarlık şart buna aga yagerçekten bnm sıfır motordan hic bi farkı yok gibi neredeyse allah kazasız belasız sürüşler göstersin dicem ama satıcaksın allah hayırlısını etsin inş.
Tereyağ gibi, ekmeğini bandır, bandır ye....:wiinkk:
İnşallah para işini halledersin de satmazsın...
Tereyağ gibi, ekmeğini bandır, bandır ye....:wiinkk:
İnşallah para işini halledersin de satmazsın...
Valla paraya ihtiyacınız olupda satmanıza üzüldüm ben olsam bir 10 sene daha saklar çok daha büyük meblalara satardım inşallah başka yerden açığınızı kapatırsınız motora sözüm yok.:bounce:
gerçekten çok güzel bir makineymiş
motosiklete doyasiya binip kullanmak yerine kendini gelistirmek yerine, niye oturup motor izler bizim milletimiz bir türlü anlamam. birde arkadas yagmurda , günesde binmem yazmis. enteresan dogrusu. yagmurda anladikda günesde niye binmiyosun arkadas yazik degilmi. o zaman sen puslu havayi seviyosun seni seniiiii. kurt bulanik havayi sever. :mrgreen:
ama herzaman aklimin bir kösesindedir rx serisinden bitane alip koycam garaja ayni seninki gibi kullanilmamis sürekli izlenmis. fazeri degistirme fikrim olmasa hic düsünmeden alirdim seninkini 2. motor olarak. hayirli müsteriler.
insallah bi apaciye gitmez motor yazik eder. orasina burasina biseyler yapistiracam derken motorlari palyacoya benzetiyorlar yahu.
motosiklete doyasiya binip kullanmak yerine kendini gelistirmek yerine, niye oturup motor izler bizim milletimiz bir türlü anlamam. birde arkadas yagmurda , günesde binmem yazmis. enteresan dogrusu. yagmurda anladikda günesde niye binmiyosun arkadas yazik degilmi. o zaman sen puslu havayi seviyosun seni seniiiii. kurt bulanik havayi sever. :mrgreen:
ama herzaman aklimin bir kösesindedir rx serisinden bitane alip koycam garaja ayni seninki gibi kullanilmamis sürekli izlenmis. fazeri degistirme fikrim olmasa hic düsünmeden alirdim seninkini 2. motor olarak. hayirli müsteriler.
insallah bi apaciye gitmez motor yazik eder. orasina burasina biseyler yapistiracam derken motorlari palyacoya benzetiyorlar yahu.
Ya oturup duvar kağıdı yapıp izleyesim var.Varmısın yarışa.Biz hepimiz sen tek. . .
Rx power.
Sesine bitiyorum. . .