Buda benim..Türkiyede TEKK RX 135 KİNG

Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Ya oturup duvar kağıdı yapıp izleyesim var.Varmısın yarışa.:pBiz hepimiz sen tek. . .:) Rx power.:) Sesine bitiyorum. . .

nesine :p siz gecersiniz :) sagol arkdasım herkez masaüstü yapıyomus altı ustu 135 lik :p:p diyebılır herkez ama hastası cokmus 1.den 2 ye cekersın önü kalkar 3 e cekersın tekrar kalkar :queen::queen:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
nesine :p siz gecersiniz :) sagol arkdasım herkez masaüstü yapıyomus altı ustu 135 lik :p:p diyebılır herkez ama hastası cokmus 1.den 2 ye cekersın önü kalkar 3 e cekersın tekrar kalkar :queen::queen:

135lik deme şuna ayıp.:p.Birtane gördüm burada.Ybr ile kırmızı ışık yaptılar.Gülmekten ölmüştük.Sinek vızıldıyordu.Sonra arı olduğunu anladık!
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
konuya girmeden made in gaziantep olduğunu tahmin ettim :mrgreen:

motor süpermiş düzümüde süper bu arada

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:14 ----------

bu arada dünyanın en tehlikeli en dehşet ve hızlı motorudur iyi bilirim ama dünyanın en tipsiz sele ve kuyruğuda bundadır:)
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
hocam kaç istiyorsun motora?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------

5,000 lira istiyor ya :( ulen C 90 bulamıyorum başka motor arıyoz mecburen :)

canın sagolsun arkdasım para 2.planda benım ıcın ne kadara düşünüyosun :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
hayırlısı ne ıse o olsun dostum senın ıcın hayırlı pazarlar masallah yakıo ortalıgı bellıkı bugune kadar cok guzel saklanmıs ve hastasına satılmıs :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bune ya? Kaldımı böyle motorlar? Aslında paran olucak sırf ''Bu benim'' demek için alıcaksın bunu.
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
1
Motorum son derece temız ve orjınaldır .. Resimlerden belli oluyo zaten suana kadar ben daha temız ve orjınalını gormedım:p 2009 da koyden aldım:p acil nakite sıkıştıgım ıcn malesef satıyorum :salut::salut: Bilen bilir bu makınaları
malzemesi motoru japon :thumleft: düzümü :cat: endonezyadır

[url]http://img509.imageshack.us/img509/5707/sn850442.jpg[/URL]
[url]http://img15.imageshack.us/img15/6020/sn851832.jpg[/URL]
[url]http://img15.imageshack.us/img15/4876/sn851828.jpg[/URL]
[url]http://img218.imageshack.us/img218/8814/sn851831.jpg[/URL]
[url]http://img258.imageshack.us/img258/7342/sn851829.jpg[/URL]
[url]http://img194.imageshack.us/img194/8907/sn851840.jpg[/URL]
[url]http://img6.imageshack.us/img6/2484/sn851644.jpg[/URL]
. Karseşim selamakeyküm motorun güzel peki fiyatı nedir?
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Mesaj tarihlerine dikkat edelim artık.Belliki yeni üye olmuşsunuz 2 sene öncenin konusudur bu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst