kavak ağacından olanı bir de vaktin olursa şöyle yapmayı dene,
yaş kavak ağacından 10x10 cm lik 40-50 cm uzunluğunda iki parça kestir. ama ağacın gerçekten genç olması önemli.
sonra bu lata parçalarını yerden 10-15 cm derinlikte toğrağa göm ve üzerini kumla örtüp üstünde ateş yak.
mümkünse en az 24 saat ateş yansın ve kırak küller soğuyana dek toprağın altında kalsın.
2-3 gün sonra toprak altından çıkardığın o tahtaları tornacıya bilek-dirsek arası uzunluğuna göre ve avuç içi genişliğine göre çok hafif konik olarak yapılması için ver.
tornacıdan alınca ince uç tarafına asma kilitlerin takıldığı şu çengellerden alıp vida boyunca geçir.
malzeme bu
http://www.deniztoptan.com/images/prod/7984.jpg
vida boyu bittiği vakit zinciri geçirip kancanın açık ucunu pense vb bir aletle kapat...
inan ki çok farklı bir zevk alıyorsun kavaktan.
bir de yaptırabilirsen aynı malzemeyi beşgen kestirebilirsen müthiş ses çıkartıyor.
bana suriyeden hediye gelmişti ve çalındı maalesef

ama o aleti hiç unutmadım.
ama daha basit olarak;
süpürge sapı ve 2 adet kaça ile 2-3 tl ye bitecek bir iş.
ben kavak ve gürgen kullanıyorum.
bir çiftte polis jopu benzeri malzemeden yapmayı istiyorum ama sanayiye bir uğramak lazım kaç yıldan beri
serilik olarak da, sağ elden arka taraf sol elime verip tekrardan aynı pozisyona giriş yani temel başlangıç hareketini, yani bir tam turu bir dakikada 65-67 arası yapabiliyorum. nunchaku ağırlığım 750 gr. antrenman.
kvgada sadece 3 kez kullandım, zaten ilk çekişte asıl darbeyle ikinci buruşa gerek bırakmadı.
çekiş ve yerleştirmelere çok çalıştım. bir fırsat bulursam videoya çekip yüklerim....
inşaallah yine ampülleri kırmam