Buda benim nacizane hobim...

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay kardeşim helal olsun ....Allah yolunu bahtını açık etsin vallaha gururlandım ve gözlerim doldu sensei.....Temeli jeet kune do olan sporlara bayılıyorum zaten.....

Abi sana önce Kocaman bir teşekkür eder hemen seni hesaba çekmeyi kendime borç bilirim....:) Sen nerelerdesin bakiyim,hayalbuysayı çektin altına yağmur çamur asfalt yakıyorsun gibime geldi :)forumada takılmıyorsun sesin soluğun da kesildi,kobrayla pandada takılmıyorlar zati...
2 zıpır 1 tıkır kendimizi avutuyoruz burada.... :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
koraycım YARMAGÜLcüğümün bu dadlu resmini buraya atayımki arşivlenmiş olarak burda saklayayım,ilerde belki delil olarak kullanma icab eder :queen:queen:
1rn5u.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne demek Ahmet abi..istersen çoğaltalım izmitte dağıtalım..:queen:

Yakalıcam tenhada...sonucta aynı muhittesiniz...:p

o yüzden pek yorulmucam...


Munçıka Ahmet almışın eline bi zincirli zopa...onla oynayıp duruyon...yakışıyomu len Türk delikanlısına yabancı kültüre ait zporlar yapmak...:p


bak bizim ata zporumuz Haydar...:p illede bişeyle oynaman ilazımsa Haydarı yollarım bizim arabadan...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
ey maşallah :)

bizim mahalle kavgalarına seni çağırayım :D

bide yetenek sizsinize de gidelim :D ama daha farklı şeyler de eklemek gerekebilir ona =)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Yakalıcam tenhada...sonucta aynı muhittesiniz...:p

o yüzden pek yorulmucam...


Munçıka Ahmet almışın eline bi zincirli zopa...onla oynayıp duruyon...yakışıyomu len Türk delikanlısına yabancı kültüre ait zporlar yapmak...:p


bak bizim ata zporumuz Haydar...:p illede bişeyle oynaman ilazımsa Haydarı yollarım bizim arabadan...

kankam benim.. senin için akan sular durur.. kendin buralarda yoksun , fotoğraflarınla yad ediyoruz seni.. :cherry:
izmitten daha ne cevherler çıkacak sen rahat ol :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ey maşallah :)

bizim mahalle kavgalarına seni çağırayım :D

bide yetenek sizsinize de gidelim :D ama daha farklı şeyler de eklemek gerekebilir ona =)
Eyvallah kardeşim sen bi ıslık et yeter :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

Yakalıcam tenhada...sonucta aynı muhittesiniz...:p

o yüzden pek yorulmucam...


Munçıka Ahmet almışın eline bi zincirli zopa...onla oynayıp duruyon...yakışıyomu len Türk delikanlısına yabancı kültüre ait zporlar yapmak...:p


bak bizim ata zporumuz Haydar...:p illede bişeyle oynaman ilazımsa Haydarı yollarım bizim arabadan...
Güzelim yarmagülüm,kungfu pandoşum benim :)Odunlar,kütükler nede güzel yakışmış beline :)
Sen benim oynadığım şeyi boşver,senin oynadığın o koca koca kazıklar ne iş :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
videoyu şimdi izleyebildim.
en kısa zamanda kendi videomu çekip paylaşıma sunacağım....

tekniklerimiz birbirinden o kadar farklı ki.. ;)
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son günlerden sonra nedense bu konuyu hortlatma ihtiyacı duydum ?
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
100
Hortlatsak ne olurki,adam gitti dahada dönmez mt ye.Ben iyi tanırım onu sabırlıdır verdiği karardanda dönmez.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
[YT]IjvZeLqfmb8[/YT]
Nasıl bir yetenektir arkadaş,müthiş ya :)
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
100
Facebook ta gezerken bunu buldum,

89btz.jpg
[/url][/IMG]


Buda Ahmetin bi 15 yıl önceki hali galiba.
89byh.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst