Buda benim nacizane hobim...

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sendemi sencer abi.. biz izmitte bi tanesi ile baş edemiyoruz..bakıyorum sitede karete kid çok :queen:

hiç sorma sevgili çekirge :p
zaten biz gizli bir tarikatız, o orada ben burada nun-cha-kuuuuuuu tarikatısı üyeleriz..

amacımız henüz belli değil ama belli olunca ilk sana söylicez, söz :p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hiç sorma sevgili çekirge :p
zaten biz gizli bir tarikatız, o orada ben burada nun-cha-kuuuuuuu tarikatısı üyeleriz..

amacımız henüz belli değil ama belli olunca ilk sana söylicez, söz :p

zaten farketmiştim ,bişey olacak..muhtemelende benim üzerimde denecekmişsiniz gibime geliyor..Ahmet abi burada beni kobay seçti :queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
zaten farketmiştim ,bişey olacak..muhtemelende benim üzerimde denecekmişsiniz gibime geliyor..Ahmet abi burada beni kobay seçti :queen:

aslında seni bilerek seçtik. bizi tarikat başkanımız irfan kışkırttı.
kod adı : piyanist :p
bazen pideci, bazen tamirci gibi görünmek için kılık değiştirir :D
di mi len irfan başkan..
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kavak ağacından olanı bir de vaktin olursa şöyle yapmayı dene,

yaş kavak ağacından 10x10 cm lik 40-50 cm uzunluğunda iki parça kestir. ama ağacın gerçekten genç olması önemli.
sonra bu lata parçalarını yerden 10-15 cm derinlikte toğrağa göm ve üzerini kumla örtüp üstünde ateş yak.
mümkünse en az 24 saat ateş yansın ve kırak küller soğuyana dek toprağın altında kalsın.
2-3 gün sonra toprak altından çıkardığın o tahtaları tornacıya bilek-dirsek arası uzunluğuna göre ve avuç içi genişliğine göre çok hafif konik olarak yapılması için ver.

tornacıdan alınca ince uç tarafına asma kilitlerin takıldığı şu çengellerden alıp vida boyunca geçir.

malzeme bu

http://www.deniztoptan.com/images/prod/7984.jpg

vida boyu bittiği vakit zinciri geçirip kancanın açık ucunu pense vb bir aletle kapat...

inan ki çok farklı bir zevk alıyorsun kavaktan.

bir de yaptırabilirsen aynı malzemeyi beşgen kestirebilirsen müthiş ses çıkartıyor.
bana suriyeden hediye gelmişti ve çalındı maalesef :( ama o aleti hiç unutmadım.

ama daha basit olarak;

süpürge sapı ve 2 adet kaça ile 2-3 tl ye bitecek bir iş.
ben kavak ve gürgen kullanıyorum.
bir çiftte polis jopu benzeri malzemeden yapmayı istiyorum ama sanayiye bir uğramak lazım kaç yıldan beri :p

serilik olarak da, sağ elden arka taraf sol elime verip tekrardan aynı pozisyona giriş yani temel başlangıç hareketini, yani bir tam turu bir dakikada 65-67 arası yapabiliyorum. nunchaku ağırlığım 750 gr. antrenman.

kvgada sadece 3 kez kullandım, zaten ilk çekişte asıl darbeyle ikinci buruşa gerek bırakmadı.
çekiş ve yerleştirmelere çok çalıştım. bir fırsat bulursam videoya çekip yüklerim....

inşaallah yine ampülleri kırmam :p
Kavağın toprakta ateş altında kavrulmasını ilk defa duyuyorum...Açıkçası nasıl bişey olurdu denemek isterdim.Ama kavak çok hafif olduğu için elimde süngerden,pamuktan bişey varmış gibi hissedemiyorum zincir hafif kavağın kavislenmesini engelliyor,ince baklalı çok hafif zincir kullanmak lazım oda çengel başlarının hareketini kısıtlıyor,zincirin uzun olmasıda kontrolu senden alır,orana burana çarpar,onada dikkat etmek gerekir...Kavga için yapılacak aletin zincir uzunluğu ayarlanamzsa ve çok uzun olursa bu senin için tehlikelidir önce kendini döversin ki bu pek istediğimiz bir şey değildir kavga esnasında :)
600-700 gramlik bir aleti çevirmeye çalışmak kolları çok yorar,malzeme hafif sert ve sağlam olmalı..senin bahsettiğin titanyum borular bu işe uygun..Yada sert parlak krılmayan,darbelere karşı dayanıklı hafif aliminyum borular var belkide senin bahsettiğin titanyumdur onlar ben yanlış biliyorumdur...Asıl ondan yapacaksın dehşet oluyor,hemde acaip vızıltılı dönüyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

zaten farketmiştim ,bişey olacak..muhtemelende benim üzerimde denecekmişsiniz gibime geliyor..Ahmet abi burada beni kobay seçti :queen:
Kobaymı dedin :)
Sitede bu işe en uygun etli butlu malzeme kimde var :queen:
Mazlumu getirin banaaaa :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
aslında seni bilerek seçtik. bizi tarikat başkanımız irfan kışkırttı.
kod adı : piyanist :p
bazen pideci, bazen tamirci gibi görünmek için kılık değiştirir :D
di mi len irfan başkan..

hislerimde yanılmamışım , beni seçtiğiniz için teşekkür ederim..sizlere layık olmaya çalışacağım :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında seni bilerek seçtik. bizi tarikat başkanımız irfan kışkırttı.
kod adı : piyanist :p
bazen pideci, bazen tamirci gibi görünmek için kılık değiştirir :D
di mi len irfan başkan..

Kobranın işi olmaz funkuyla falan..ama bazı bazı Kungfu pandaya karşı birşeyler öğrenmek istemiyorda değil hani :)...geçende bana geldiydi pandaya karşı bişeyler güster diyince,bikaç numara gösterdim bende...acaip keyiflendi havaya girdi hemen,bi göreceksin,karşısında olsa pandaya diklenecek oderece yanii :)Kobra -vs-Funku Panda :)
malesef bu işler göstermeyle falan olmuyor ki!!!Nasıl atölyede tulumu giyinip yağların içine yatıyorsa bir kişi,bu işte ter dökmeden gönül vermeden olmuyor işte...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
Difransiyeli dağıtmış,kayışı kopartmış durumdayım şuanda :queen:
Koray yapma artık dayanamıyorum kalp krizinden götüreceksin beni:queen::queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
Difransiyeli dağıtmış,kayışı kopartmış durumdayım şuanda :queen:
Koray yapma artık dayanamıyorum kalp krizinden götüreceksin beni:queen::queen:

abiii başlangıç bunlar...ama adam beni öldürecek...haberin olsun...koru beni :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
banada öyle geliyor ama, ortalık malı ben olacak galiba:cherry:
Kobra pandayla ortada sıçan oynarken sende tepikledikleri top olursun arada :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

Bi kaç video daha buldum pc de onları ekliyim bari....İşyerinde ölü sezonda ofiste soyunmuşum antrenman yapıyorum :)yok boyle bir şey :)

[YT]IjvZeLqfmb8&feature[/YT]
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
videolar harika.. bigün birlikte bi çekim yapalım senle..
bu gün yanına gelebilirm
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
heyyyttt koçççummm benim beeeeee :cherry: aslan parçası ulem :cherry: ahmedim şekerim kendini sıkma işten güçten zaman bulamıyorum diye , formundan çok bir şey kaybetmedin bence sadece biraz antrenman ve sağlamca bir ısınmayla bu iş tamamdır ,

bu arada mazlumun günahını alıp durmayın ulemmmm adamın kendi yok arkasından sallıyonuz özledim len pandayı ne sesi çıkıyo ne soluğu ayunun :)

ahmedim bendede video var senin ama kanka hd olduğu için ne yutup kabul ediyo nede başka bir proğram uyuz oldum :)

---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:53 ----------

aslında seni bilerek seçtik. bizi tarikat başkanımız irfan kışkırttı.
kod adı : piyanist :p
bazen pideci, bazen tamirci gibi görünmek için kılık değiştirir :D
di mi len irfan başkan..

:cherry::cherry::cherry: ulem ne iştir hepinize günaydın millet kulaklarım çınladı bakayım dedim gene var buralarda şamata :cherry::queen:

sencer ne derse dorudur beyler dağılınnnnn:cherry::p
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heyyyttt koçççummm benim beeeeee :cherry: aslan parçası ulem :cherry: ahmedim şekerim kendini sıkma işten güçten zaman bulamıyorum diye , formundan çok bir şey kaybetmedin bence sadece biraz antrenman ve sağlamca bir ısınmayla bu iş tamamdır ,

bu arada mazlumun günahını alıp durmayın ulemmmm adamın kendi yok arkasından sallıyonuz özledim len pandayı ne sesi çıkıyo ne soluğu ayunun :)

ahmedim bendede video var senin ama kanka hd olduğu için ne yutup kabul ediyo nede başka bir proğram uyuz oldum :)

---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:53 ----------



:cherry::cherry::cherry: ulem ne iştir hepinize günaydın millet kulaklarım çınladı bakayım dedim gene var buralarda şamata :cherry::queen:

sencer ne derse dorudur beyler dağılınnnnn:cherry::p

Hoşgeldin şekerim çekirgem :)Leylekler gibi sıcak iklimlere göç ettiğini düşünmeye başlamıştım buralarda göremeyince....Kungfu pandamızda yok piyasada.Uzak doğuya gitti sanırsam,bizdeki son gelişmeleri pek kaldıramadı tabeeki :)gobek bazularunu ve toto kaslarunu dahada gelüştürüp karşumuza öyle çıkacak gibüme gelür...ozamana kadar bizde kobra harekatına başlamış oluruk :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yaa millet dün akşam (arca) diye arkadaş var lüleburgazlı bir konu açmış bana önerisi filan varmış , o konuya abone olan varmı varsa bana özelden linkini atsın benim yatttığım saate denk gelmiş görmedim sitedeki yeni mesajları da tarıyorum bulmadım,

ayıp olmasın kardeşime 2 kelam bişeyler yazayım len adama öneride bulunduk 2 kelam bişey yazma nezaketini göstermedi diye kalbinden geçirse benim için fena yani....
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yağcılarda inecek var:queen:
n oldu korktun mu oğlum seni ahmet abin bile kurtaramaz pandastar dan ayağını denk al bastığın yeri toprak diyerek geçme haberin olsun...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Çok değerli mt.net üyesi dostlarım1993 yılında başladığım uzak doğu savunma sanatları çalışmalarıma 2001 yılında geçirmiş olduğum motosiklet kazası nedeniyle uzun yıllar ara vermiştim ...Bu sporu uzun yıllar beraber çalıştığım arkadaşlarla tekrar görüşmem vesilesiyle içimdeki tutku tekrar depreşti...Geçen yaz hafif tempoda tekrar başlamama rağmen işlerimin yoğunluğu nedeniyle ara vermek zorunda kaldım...Ama evde-işyerinde fırsat buldukça eski alışkanlığım,tutkum,ustalık derecesinde olmasada hobim olan Nunchakumu tekrar elime aldım,şöyle bir kaç tekrar ve antremandan sonra eski seriliğimi ve zindeliğimi bıraktığım yerden dahada ileriye taşıyıp kendimi geliştirdiğimin hiç farkında bile olmadım...Nunchakumu uzun yıllar sonra elime ilk aldığım anlarda bir kaç video kaydetmiştim.Pc de onları görünce Mt li dostlarımla bu hobimi paylaşmak geçti içimden...Şu anki provalarımda videoda izleyeceğiniz görüntülerden daha teknik daha fazla seri ve hızlıyım...Omuzumda bir sakatlık söz konusu,iyileştiğimde sizlerle daha güzel görüntüler paylaşmak ve göz ziyafeti sunmak ümidiyle şimdiden iyi seyirler dilerim...

[YT]qxHX8_gV6J4&feature[/YT]

vay kardeşim helal olsun ....Allah yolunu bahtını açık etsin vallaha gururlandım ve gözlerim doldu sensei.....Temeli jeet kune do olan sporlara bayılıyorum zaten.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst