sunayk Katılım 18 Ağu 2008 Mesajlar 21 18 Ağu 2008 Konu Yazar #1 herkese selam arkadaşlar ben aydın dan sunay buda benim ilk gözarımSATILIK[/B][/B][/COLOR][/B] Son düzenleme: 19 Ağu 2008
Bolu'lu Lynx Katılım 2 Eki 2007 Mesajlar 591 18 Ağu 2008 #2 sunayk innovaya benzio ama çıkartamadım ne bunun markası?
sunayk Katılım 18 Ağu 2008 Mesajlar 21 18 Ağu 2008 Konu Yazar #3 salcano 100 lük jantlar teldi çelik yaptım ve boyadım
Bolu'lu Lynx Katılım 2 Eki 2007 Mesajlar 591 18 Ağu 2008 #6 yakışmış hakkaten sade bi güzelliği var...
KUVVETMİRA Katılım 16 Tem 2008 Mesajlar 9,061 18 Ağu 2008 #7 siyah iyi durmuş kupta. egsoz orjinalimi öyle?
Gnusher Katılım 13 Ocak 2006 Mesajlar 973 18 Ağu 2008 #8 makine güzel olmuş.Sade bırakmakla en güzelini yapmışsın.Keşke aynaları çıkartmasaydın
celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 18 Ağu 2008 #10 Ama ben en çok aynaları beğendim ya siz :farao:
huceyn Katılım 13 Şub 2008 Mesajlar 2,838 18 Ağu 2008 #11 kardeşim sade çok şık ama aynasız kullanmanın mantığını açıklarmısın...yani olur ya bilmedğimiz bi kötülüğü vardır aynanın???...
kardeşim sade çok şık ama aynasız kullanmanın mantığını açıklarmısın...yani olur ya bilmedğimiz bi kötülüğü vardır aynanın???...
OzCaN35 Katılım 15 Eyl 2007 Mesajlar 732 18 Ağu 2008 #12 Güzel görünüyor temiz tutmuşsun:cat: Şıp demiş innovanın burnundan düşmüş sanki
--volkan-- Katılım 3 Mar 2008 Mesajlar 247 19 Ağu 2008 #15 hayırlı olsun kazasız belasız bol keyifli sürüşler dilerim ...
super Katılım 30 Nis 2008 Mesajlar 729 19 Ağu 2008 #16 Kazasız Belasız Cezasız Sürüşler Aynalarını Geri tak Sade vE Güzel Motorun
sunayk Katılım 18 Ağu 2008 Mesajlar 21 19 Ağu 2008 Konu Yazar #17 Beğendiğiniz Için Teşşekkür Ederim Ama Ne Yazıkki Satıyorum Motorumu çünkü Büyütmenin Zamanı Geldi Ybr 125 Inşallah
Beğendiğiniz Için Teşşekkür Ederim Ama Ne Yazıkki Satıyorum Motorumu çünkü Büyütmenin Zamanı Geldi Ybr 125 Inşallah
no_name Katılım 4 Tem 2008 Mesajlar 1,167 19 Ağu 2008 #18 hayatımda gördüğüm en güzel cup motor olmus aynasız olmaz ama
R RaNCoRiDeR Katılım 5 Tem 2008 Mesajlar 104 19 Ağu 2008 #19 sunayk' Alıntı: aynalar foto için çıkarıldı Genişletmek için tıkla ... dediğinde samimiysen bişey olmaz motor gerçekten güzel olmuş sıcak kanlı duruyor... büyütme derken ybr 125 i kastetmende burdan 600 lük 1000 lik makineyle hayabusalarla başlamayı düşünenlere çelikten bi kapak olsun :cat:
sunayk' Alıntı: aynalar foto için çıkarıldı Genişletmek için tıkla ... dediğinde samimiysen bişey olmaz motor gerçekten güzel olmuş sıcak kanlı duruyor... büyütme derken ybr 125 i kastetmende burdan 600 lük 1000 lik makineyle hayabusalarla başlamayı düşünenlere çelikten bi kapak olsun :cat:
fireblade1 Katılım 23 Haz 2008 Mesajlar 376 19 Ağu 2008 #20 Allah bağışlasın :rendeer:kazasız sürüşler