buda benim makina

Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
güzel motosiklet özellikle siyah yakışmış sanırım orjinal rengi renge dokunma derim
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
arkadaşım bu forumda herkes seni senden çok sever aman ha kasksız aynasız eksik korumalı bişiler gösterme dayağı yersin :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst