playboy_77 Katılım 3 Mar 2007 Mesajlar 1,978 19 Ağu 2008 #21 :farao:avatarında ki tek teker denemesindede kask yok.buda senin için - bir puan
dml Katılım 22 Tem 2008 Mesajlar 23 19 Ağu 2008 #22 sunayk' Alıntı: herkese selam arkadaşlar ben aydın dan sunay buda benim ilk gözarım Genişletmek için tıkla ... çok gzlmiş:cat:
sunayk' Alıntı: herkese selam arkadaşlar ben aydın dan sunay buda benim ilk gözarım Genişletmek için tıkla ... çok gzlmiş:cat:
125-MZ Katılım 20 Ağu 2008 Mesajlar 190 23 Ağu 2008 #24 güzel motosiklet özellikle siyah yakışmış sanırım orjinal rengi renge dokunma derim
muratgergerli Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 3,510 23 Ağu 2008 #25 sunayk' Alıntı: aynalar foto için çıkarıldı Genişletmek için tıkla ... Öyle olmasını umuyorum..:cat: Hee.Bide şu avatardaki KASKSIZ fotoda mı o gün çekilmişti.?:bounce:
sunayk' Alıntı: aynalar foto için çıkarıldı Genişletmek için tıkla ... Öyle olmasını umuyorum..:cat: Hee.Bide şu avatardaki KASKSIZ fotoda mı o gün çekilmişti.?:bounce:
sametrix Katılım 11 Mar 2007 Mesajlar 830 23 Ağu 2008 #26 arkadaşım bu forumda herkes seni senden çok sever aman ha kasksız aynasız eksik korumalı bişiler gösterme dayağı yersin
arkadaşım bu forumda herkes seni senden çok sever aman ha kasksız aynasız eksik korumalı bişiler gösterme dayağı yersin
EA-Bolu Katılım 31 May 2005 Mesajlar 166 23 Ağu 2008 #28 motorun boyasını sonradan mı attırdın güzel parlıyor