buda benim makina

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
21
herkese selam arkadaşlar ben aydın dan sunay buda benim ilk gözarımSATILIK[/B][/B][/COLOR][/B]
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
21
salcano 100 lük jantlar teldi çelik yaptım ve boyadım
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
makine güzel olmuş.Sade bırakmakla en güzelini yapmışsın.Keşke aynaları çıkartmasaydın
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
kardeşim sade çok şık ama aynasız kullanmanın mantığını açıklarmısın...yani olur ya bilmedğimiz bi kötülüğü vardır aynanın???...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Güzel görünüyor temiz tutmuşsun:cat: Şıp demiş innovanın burnundan düşmüş sanki:)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Kazasız Belasız Cezasız Sürüşler Aynalarını Geri tak Sade vE Güzel Motorun
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
21
Beğendiğiniz Için Teşşekkür Ederim Ama Ne Yazıkki Satıyorum Motorumu çünkü Büyütmenin Zamanı Geldi Ybr 125 Inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst