Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
:)


57ff737b.jpg



54843a71.jpg



e8528eae.jpg



7512f678.jpg



a378ad86.jpg
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
öncelikle tebrik ederim,bu kadar hayvana bakabilmek kolay iş değil,bıldırcın yavruları çok güzeller ,anladığım kadarıyla bu işte artık profesyonelleşmişsin ,eğer üretim çiftliği işine geçersen bu kadar zevkli olmayabilir,muhabbet kuşlarından üretmeyi denedinmi? onlarda kolay satılıyor ve alıcı çok ,kolay gelsin
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
tebrikler dostum guvercinin eksik gibi kanatlı hayvanlar katagorisinde,zira güvercin dedinmi kardeşim için akan sular :wiinkk:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
öncelikle tebrik ederim,bu kadar hayvana bakabilmek kolay iş değil,bıldırcın yavruları çok güzeller ,anladığım kadarıyla bu işte artık profesyonelleşmişsin ,eğer üretim çiftliği işine geçersen bu kadar zevkli olmayabilir,muhabbet kuşlarından üretmeyi denedinmi? onlarda kolay satılıyor ve alıcı çok ,kolay gelsin



Muhabbet kuşlarını üretip çoğaltmayı düşünmüyorum onlarla ilgilenmem ayrı bir iş.Resimdekiler bir dişi bir erkek zamanı gelice kendileri çoğalır isteyen tanıdık akrabalar var onlara hediye ederim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------

tebrikler dostum guvercinin eksik gibi kanatlı hayvanlar katagorisinde,zira güvercin dedinmi kardeşim için akan sular :wiinkk:

Güvercin düşünmüyorum nedense ilgim yok onlarda ayrı bir uğraş yüzlerce cinsi çeşidi var bırakalımda güvercin sevdalıları yapsın o işleri :)
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
24
çok faydalı bir uğraş bulmuşsun kendine tebrikler.bi tarihte evimizin yanı bahçeydi bir çift tavuk 4-5 sene içinde yüzlerce oldu mahalle yumurtaya tavuğa doydu:mrgreen: bahçeye ev yapılınca dağıttık. ama hala aynı soyun yavruları var
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Bir tane ördek bir tane california bıldırcını bir tane sülün çıktı makineyi kapattım ilk çıkım bitti :)



a9654143.jpg



d5d23fda.jpg



18baf899.jpg



c173c32e.jpg



638fb54f.jpg



43961aec.jpg
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------





Balkonda bıldırcın civciv besleyen biliyorum :queen: Sende besle bakarsın şikayet var kaldırırsın.İyi temizlik yaptıktan sonra rahatsız edici dereceke koku olmaz.Altlarına kum saman serersin o zaman koku olmaz.Fakat özellikle tavuklar kafeste bakılması tavuklar için doğru olmaz yani yerlerinin geniş olması gerekiyor.En güzeli otlamaları yayılmaları o imkan yoksa yerlerinin oldukça geniş olması gerekir.


He bir hatırlatma daha şayet beslicem dersen başkasından tavuk civciv vs. alırsan ilişkimizi gözden geçiririm :queen: :queen:

Aslina bakarsan evimiz mustakil. Bahcemiz falan var. Ama yanda apartuman var. Oradan killik gelebilir diye düsünüyorum. Bugün yapayim yarin sikayet gelirse kaldiririm gibi bir düsünce icine girmek istemiyorum. CÜnkü neticede kumes yapacagim. bide acaba bu tavuklar bahcedeki bitkileri didiklerler mi yaw? Bahcede salik vaziyette köpekte var kedi de var bu hayvanlarin tavuklarla gecinmeleri nasil olur acaba?
Eger yapacak olursam emin ol civcivleri senden alirim :)

Bu arada konuyu takip ettigim favori konulari arasina aliyorum ki her aradigimda bulabileyim :)

Bravo sana tebrik ve takdir ediyorum yaptiklarini...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Çok heveslendim be, terasda yetiştirebilir miyim:mrgreen:

Yanlız takıldığım bişey var, yumurtları biriktirip kafana göre istediğin bir zamanda mı makineye alıyorsun?

O yumurtaların hepsi döllenmiş yumurta di mi :p
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Bravo arkadaş. :cat:
Çok güzel ve faydalı bir hobi edinmişsin.
Civciler çok şirinler. Şimdi burada olsalar da mıncıklasak. :p
Bu başlığı habersiz ve fotosuz bırakma. Kolay gelsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 ----------

Çok heveslendim be, terasda yetiştirebilir miyim:mrgreen:
Tabi olur. Yaparsın Olcay. Hadi görelim seni.
Iııınnn- vınnn... :)

Şaka bir yana, 20 yıl kadar önce çatıda 5 tavuğumuz vardı. Yeğenlerim küçüktü o zamanlar, her gün taze yımırta yedirirdik. :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
valla heveslendim gültekin abi, 130 u gördüm gelsede bilgilendirse. Bu arada o nasıl nick
öyle :)

Tavuklar horozsuz olur mu, illa horoz lazım mı kümese? Sadece yımırta için tavuk beslerim ben :p
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Aslina bakarsan evimiz mustakil. Bahcemiz falan var. Ama yanda apartuman var. Oradan killik gelebilir diye düsünüyorum. Bugün yapayim yarin sikayet gelirse kaldiririm gibi bir düsünce icine girmek istemiyorum. CÜnkü neticede kumes yapacagim. bide acaba bu tavuklar bahcedeki bitkileri didiklerler mi yaw? Bahcede salik vaziyette köpekte var kedi de var bu hayvanlarin tavuklarla gecinmeleri nasil olur acaba?
Eger yapacak olursam emin ol civcivleri senden alirim :)

Bu arada konuyu takip ettigim favori konulari arasina aliyorum ki her aradigimda bulabileyim :)

Bravo sana tebrik ve takdir ediyorum yaptiklarini...


Bahcedeki bitkileri çiçekleri marulları soğanları afiyetle yer :) Kedi köpek birşey demez iyi geçinirler , köpek itlik yapıp öğle yemeği yapmaya kalkmassa :)
Tavuk olmaz dersen ufak bir kafeste bıldırcın bakabilirsin yumurtalarını alır yersin doktorlar tarafından tavsiye ediliyor ilaç niyetine her derde deva:) Taze git al kümesten kır iç :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

canı gönülden kutlarım mükemmel görüntüler.


Gerçekten bakmak istersen neden olmasın balkonda bakanı biliyorum :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:48 ----------

valla heveslendim gültekin abi, 130 u gördüm gelsede bilgilendirse. Bu arada o nasıl nick
öyle :)

Tavuklar horozsuz olur mu, illa horoz lazım mı kümese? Sadece yımırta için tavuk beslerim ben :p

Horozsuz olur yumurtalardan yavru çıkmaz.Bir çok kişi böyle yapıyor erkekler çevreye komşulara rahatsızlık verdiği için sadece dişilerini bakıyorlar bir sorun olmaz.Ama ilerde tavuğun gurk olurda yumurtalara oturup yavru çıkarmak isterse tavuğa yazık olur :) O zaman başka yerden yumurta bulup koyarsın altına :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:50 ----------

Çok heveslendim be, terasda yetiştirebilir miyim:mrgreen:

Yanlız takıldığım bişey var, yumurtları biriktirip kafana göre istediğin bir zamanda mı makineye alıyorsun?

O yumurtaların hepsi döllenmiş yumurta di mi :p



Yumurtaları biriktirip koyuyorum makineye istediğim zamanda ama genelde zamanlamada ayarlamalar aypıyorum mesele ördek 28 günde çıkıyor tavuk 21 bıldırcın 18 ilk önce ördekleri koyuyorum bir hafta sonra tavukları bir hafta sonra bıldırcınları çıkımları aynı zamana denk gelsin diye.

Yumurtaların hepsi döllenmiş yumurta yoksa yavru çıkmaz.Makineye koyduktan 10 gün sonra kuvvetli ışık ( power led ) tuttuğunda içeride oluşmaya başlayan civciv gözükür civciv oluşmaya başlamamışsa dölsüzdür makineden çıkarılır.Çıkıma yaklaştığı zaman lamba ile hareket ettiğini görürsün hatta kalp atışlarını duyarsın :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
ikinci deneme biraz daha kalabalık ve çeşitli :cherry:

60 Köy Tavuğu
25 Bıldırcın
15 Ördek
15 Keklik
10 İspenç ( minyatür tavuk )
10 Light Susex (Tavuk Türü)
10 Hindi
9 Sülün
7 Dev Brahma (Tavuk Türü)
7 Dev Koşin (Tavuk Türü)
7 Cüce Koşin (Tavuk Türü)
2 Plymouth (Tavuk Türü)
30 Adet bıldırcın eklenecek pazar günü.Toplamda 200 adet yumurta.



İki seferde çıkacaklar 1.çıkım 6 Nisan 2.Çıkım 13 Nisan



c639ac44.jpg


cb0eae0e.jpg


3374acfe.jpg


513730fa.jpg


8875eca4.jpg


6d46e5e1.jpg


0a114e46.jpg


bae04bf7.jpg


34ad34a9.jpg


b87e986b.jpg



Tevekkül
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
arkadaşlar arada cevap yazın konuya bazen kendim ekleyip kendim izliyorum gibi hissediyorum kimse birşey yazmayınca :queen:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
104
merhaba arkadaşım uzun zamandan beri bu toppiği takip ediyorum inanılmaz güzel hobileriniz var valla imrendim bende sadece 1 tane muhabbet kuşu var size imreniyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst