Buda benim GSR

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hayırlı olsun :) fiyat biraz daha uygun olsa direk düşünmeden alacağım motor olurdu :) Allah kazasız belasız cezasız yolculuklar nasip etsin :)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
Kardeş hayırlı olsun motorun güzel.Manastır muhabbetini anlayamadım hrıstiyanmısın.?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
8500 vereyim :mrgreen: piyasası bu :cherry:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
bende almayı düşünüyorum kampanya var abs siz modeli 15000ytl ye veriyolar, sanırım 2006 dan kalma olabilir zira 2006 fazer da aynı fiyat. herkes 10 numara falan demiş ama benim bazı kafama takılan noktalar var, cbf 500 de bile 19 litre depo varken bu canavara neden 16.5lt depo koydular? uzun yolda sele gerçekten rahatmı? her ne kadar torku genele yaydılar dense de son hızı düşük tutmak için son dişli oranını kısamı tuttular? yani 120 ile giderken rahat bi devirdemi gidiyor? gece kullanımında far yeterli aydınlatmayı sağlıyormu? gaz kolundaki kararsızlık gerçekten rahatsız edici seviyedemi?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bol bol gez gezdıkce benı hatırla :p :mrgreen:
guzel makıne tebrık ederım bu arada makina yazan arkadaslar ; dogrusu makine
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güle güle kullan. çok yakışıklı bi naked.

bu arada o kıyafetle ben seni aynamdan görsem atarım kendimi şarampole vallahi :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
maşallah,kazasız belasız olsun
çok güzel görünüyor

kıyafetlerde on numara :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst