bende almayı düşünüyorum kampanya var abs siz modeli 15000ytl ye veriyolar, sanırım 2006 dan kalma olabilir zira 2006 fazer da aynı fiyat. herkes 10 numara falan demiş ama benim bazı kafama takılan noktalar var, cbf 500 de bile 19 litre depo varken bu canavara neden 16.5lt depo koydular? uzun yolda sele gerçekten rahatmı? her ne kadar torku genele yaydılar dense de son hızı düşük tutmak için son dişli oranını kısamı tuttular? yani 120 ile giderken rahat bi devirdemi gidiyor? gece kullanımında far yeterli aydınlatmayı sağlıyormu? gaz kolundaki kararsızlık gerçekten rahatsız edici seviyedemi?