Buda benim GSR

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kazasız belasız iyi günlerde kullan :cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun Çok temiz görünüyor Sıfır mı aldın yoksa?? Ayrıca sende predatör gibisin maaşallah :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sürüşünü çok merak ettiğim makinalardan
eminim çok keyiflidir
güle güle kullan..
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
evet motorumu 0 km aldım şu an 4900 km de bir haftaönce trabzon sümele manastrına gittim toplam 3000 km yaptım, sürüşü çok zevkli bi makine naked hastalarına şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
arkadas006zz9ds6.jpg
 

OOG

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
26
Kesinlikle mükemmel bir makine. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
tüm yorumlar ve resim boyutları için teknik destek için teşekkürler
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Güzel makina,güle güle kullan.Bu aralar gsr kullanıcıları artmaya basladı.:)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Tekerine taş değmeye, güle güle kullan. :)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Yalnız ben bu kıyafetten birşey anlamadım
Kafada nazi kaskı
Kolsuz yelek (avcı yeleğı sanırsam)

Bunları hiç giymesen daha iyi bence
Ağırlık olmaz üstünde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst