buda benim fazer...

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
öncelikle hayırlısı olsun kardeşim bende yakında motorumu değiştircem gerçi param elimi geçince başlık acıcamda. kararsız kaldıgım motorlar arasında bu. arkadaşım yakıt sarfiyatı nasıl bunun? 250 falan var mı? gidişi falan? biraz bilgi verirmisin izlenimlerini anlatırmısın?
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
güle güle bin .. fazer'a dikkat et hele virajlarda çok kancık motor arkayı hemen salıyor. sağı solu belli değil virajda bi dengeli bi dengezis kancık.motoru yatırarak dönerken çok dikkatli ol birebir şahidiyim bu motorun
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
58
evet motor hakkındaki izlenimlerini de yazarsan daha faydalı olucak
bu motoru almayı düşünenlere ve benim gibi meraklılara çok makbule geçer :D
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederim..

yakıt tüketimi olarak 6 -8 litre arası bişey yakıyor tahminimDaha depoyu fulleyip bi hesap yapmadım ama aşagı yukarı benzine verdiğim paradan hesap bu..

bi arkadaş arka tekerin kaymasıyla ilgili bişey solemiş..virajlarda yatırırken bazen arkayı kaydırıyor ama o benim dengesiz gaz vermemden veya frenlememden oldugunu tahmin ediyorum motorla ilgili virajlarada kötü diye bi yorum duymadım daha da önce.ama arka teker diğer motorlara göre daha kolay kitleniyor bunu duymayan kalmamıştır zaten heralde:)

motordan da çok memnunum zaten almadan önce baya bir araştırmıştım bu kategori ve fiyatta en iyisi fazer diye düşünüyorum..almayı düşünenlere de tavsiye ederim..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederim..

yakıt tüketimi olarak 6 -8 litre arası bişey yakıyor tahminimDaha depoyu fulleyip bi hesap yapmadım ama aşagı yukarı benzine verdiğim paradan hesap bu..

bi arkadaş arka tekerin kaymasıyla ilgili bişey solemiş..virajlarda yatırırken bazen arkayı kaydırıyor ama o benim dengesiz gaz vermemden veya frenlememden oldugunu tahmin ediyorum motorla ilgili virajlarada kötü diye bi yorum duymadım daha da önce.ama arka teker diğer motorlara göre daha kolay kitleniyor bunu duymayan kalmamıştır zaten heralde:)

motordan da çok memnunum zaten almadan önce baya bir araştırmıştım bu kategori ve fiyatta en iyisi fazer diye düşünüyorum..almayı düşünenlere de tavsiye ederim..

max sürat nedir fazerda ve İdeal olarak kaç km süratle gidebiliyor 120km/s rahat gidebiliyormu mesela :silent:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
fazer in hayırlı olsun..
tipini beğendiğim motorlardan bi tanesi fazer ...
kazasız belasız sürüşler ...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
max sürat nedir fazerda ve İdeal olarak kaç km süratle gidebiliyor 120km/s rahat gidebiliyormu mesela :silent:

max süratını bilmiyorum ama 280 civarı bişey diye duydum..
motor gücünü yola çok güzel aktarıyo bi hayabusa (buarada hayabusa kullanmışlığım yok oda duyum yani) gibi olmasada 120 km/s civarı hızlarda bana göre konforlu ...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun Mabad.Full korumalı,dikkatli,güvenli ve kazadan beladan uzak,keyifle kullanmanı dilerim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst