Tutkun22 Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 563 1 Eyl 2007 #41 headhunter251' Alıntı: Grenajın asfalt görmesin Hayırlı uğurlu olsun herkese iyi sürüşler:cat: Genişletmek için tıkla ... gidon'un da
headhunter251' Alıntı: Grenajın asfalt görmesin Hayırlı uğurlu olsun herkese iyi sürüşler:cat: Genişletmek için tıkla ... gidon'un da
Muttaki Katılım 11 Şub 2007 Mesajlar 212 1 Eyl 2007 #42 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ben olsam hornet alırdım. gerçekten. yamaha gözümden düştü artık, servis anlayışı kıt