yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederim..
yakıt tüketimi olarak 6 -8 litre arası bişey yakıyor tahminimDaha depoyu fulleyip bi hesap yapmadım ama aşagı yukarı benzine verdiğim paradan hesap bu..
bi arkadaş arka tekerin kaymasıyla ilgili bişey solemiş..virajlarda yatırırken bazen arkayı kaydırıyor ama o benim dengesiz gaz vermemden veya frenlememden oldugunu tahmin ediyorum motorla ilgili virajlarada kötü diye bi yorum duymadım daha da önce.ama arka teker diğer motorlara göre daha kolay kitleniyor bunu duymayan kalmamıştır zaten heralde
motordan da çok memnunum zaten almadan önce baya bir araştırmıştım bu kategori ve fiyatta en iyisi fazer diye düşünüyorum..almayı düşünenlere de tavsiye ederim..