Buda benim can yoldaşım....

Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Arkadaşlar buda benim yoldaşım.resimleri daha bugün çekebildik. aldığımda bir kaç mekanik eksiği vardı halletim geriye bir kaç boya işi kaldı oda nasipse yaza... iyi kötü yorumlarıızı esirgemeyin.



my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Güzel arkadaşım motorun güle güle kullan..
Ama cbr altında biraz ufak kalmıs gibi geldi.
Birde aynaları çok kötü duruyor kafa krenajına ayna takmayı düşündün mü hiç?
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Güzel arkadaşım motorun güle güle kullan..
Ama cbr altında biraz ufak kalmıs gibi geldi.
Birde aynaları çok kötü duruyor kafa krenajına ayna takmayı düşündün mü hiç?

Sağol kardeş. boy uzun kalıyo motorun suçu yok ama napalım uzun yol gidiyoruz sürekli su soğutmalı az yakan sağlam olan tek araştırıp bulduğum motor bu ha gerçi memnunumda. aynalarıda kafa grenajına takmayı düşündüm ancak pek sağını solunu delmiyim diyorum.Artı aldımı şimdi 600 rr larınkini falan almak lazım oda servisi kadar uyuz olduğum bi yer yok şimdi onada tutar 300-500 ytl isterler. şimdilik bi çakmakla telefon tutacağı işimi fazlasıyla görür.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
hayırlı olsun,iyi bir seçim yapmışsın benim cbr 30,200'de fazla sorun çıkarmadı allaha şükür sanada iyi şanslar güle güle kazasız belasız kullan:cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Güle güle kullan gerçekten de çok güzel motorun.Özellikle tank pad'ine bayıldım:queen:Kısmetse ehliyetten sonra almayı düşündüğüm motorların başında geliyor.Sormak istediğim senin boy kaç?Hani biraz büyük gibi kalmışsın:)Hayırlı,kazasız belasız binmeler:cat:

hayırlı olsun,iyi bir seçim yapmışsın benim cbr 30,200'de fazla sorun çıkarmadı allaha şükür sanada iyi şanslar güle güle kazasız belasız kullan:cat:

Abi yanlış değil di mi sen 30 binden fazla km yaptın yani cbr 125 ile? Ve de cidden buna göre fazla sorun çıkarmadıysa kesinlikle ehliyetten sonra bu motoru alıyorum.Bu arada ben 30 bini 5 senede ancak binerim ki fazlasıyla yeter:queen::queen:
Sana kazasız belasız nice 30 binler:cat:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Belki bir gün karşılaşırız Ankara caddelerinde
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Belki bir gün karşılaşırız Ankara caddelerinde

Yahu niye karşılaşıyosunuz Ankara caddelerinde :queen: [MT] Ankara denen birşey var gidin buluşmalara...Değil mi yani ?:)

Yoldaş cıbırla nice kilometrelere.Güle güle kazasız belasız kullan.Bir yoldaş da biz çekemedik gitti :mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Arkadaşlar hepiniz sağolun. bakalım ilk göz ağrımız oldu ve daha şimdiden şehirer arası gidip gelmeye başladık.


tuğper

gerçekten çok sağlam bir motor bana 9000 küsürde geldi bakımda tüm civataları falan kontrol ettim kardeş tek gevşeyen göstergenin şasi si. o kadarda yol yaptım gerek uzun gerek kısa hiç bir sorun yaşatmadı.

mhyen

sağol kardeş. tank ped yakın bi arkadaşımın hediyesi. kendisi motor düşmanı olduğundan 2 tekere alınacak en uygun hediyeyi kurukafa olarak görmüş taktık bakalım bizde. kardeş boyum 179 kullanırken tek sıkıntım belimin ağrıyo olması. bacaklar uzun normalden fazla kıvrılıyoruz. yoksa rahat bi motor.

autonomous

sağol kardeş pek ankarada durma şansım olmuyo genelde kırşehir kyseri yolcuyuz ama hafta sonları ankaradayız. benim ev etlikte sen nerdensin?

shrieker

kardeş sende sağol inşallah kısa zamanda çekersin dert etme

muratgergerli

grenajlar ilk gün arkadaşın sayesinde yere değidi malesef :) hemde baya parçalandı ama sağlık olsun. sende sağol. allah hiç birimizin grenajını yere değdirmesin.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ankaralı Asi Pilot abim :) hayırlı uğurlu olsun... :cat:

Allah Kaza Bela Vermesin, Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim :rendeer:

Bu Capona Fazla Asilik yapma abi napcağı belli olmaz :p
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Ankaralı Asi Pilot abim :) hayırlı uğurlu olsun... :cat:

Allah Kaza Bela Vermesin, Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim :rendeer:

Bu Capona Fazla Asilik yapma abi napcağı belli olmaz :p

Eyvalah sağolasın kardeş... abiyi falan boşver daha yaş genç :)

doğru diyosun oldum olası japonun arabalarını sevmemiştim ama ne biliyim motorları iyi oluyoda dediğin gibi bazen aksilik yapıp aniden vites küçültünce üstünden atmaya kalkıyo :)
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
sağolasın kardeş. aslında aklımda cbf 150 de vardı ama hava soğutmalı olduğu için vazgeçmek zorunda kaldım. yakıt durumları nasıl senin motorun?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
mhyen;evet 0 aldım motoru 1,5 senede yaptım 30,200 4 kaza yaptım fakat dediğim gibi alınacak motor teşekkürler:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst