Buda benim can yoldaşım....

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
Ulus motorun telefonu
3107515 Hüseyin abi var. Honda titancı Murat dersen tanıyabilir

Selam Murat abi numara için tşk ettim arıcam birazdan naptın ehlıyet evraklarını hallettın mı ? bu hafta sonu benım mısafır gelecek dayı oglu araba alacaz ona fıat doblo dusunuyor varsa tanıdıkarda felan alırız çamlıdere dusunuyormusunuz hala ?

sonunda bulmuşsun numarayı bu ne azimdir böyle :)

emrah geldın mı kırşehirden aksam napıyorsun?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Geldim abi birazdan bi balgat yapıcam ordan sonra akşam arkadaşlar çağırdı. ama pazar günü yani yarın boşum abi akşam üstü.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Selam Murat abi numara için tşk ettim arıcam birazdan naptın ehlıyet evraklarını hallettın mı ? bu hafta sonu benım mısafır gelecek dayı oglu araba alacaz ona fıat doblo dusunuyor varsa tanıdıkarda felan alırız çamlıdere dusunuyormusunuz hala ?



emrah geldın mı kırşehirden aksam napıyorsun?
çamlıdere bu hafta yattı. Dün ufak bir kaza yaptım. Çok fazla bir hasar yok ama diresiyon biraz yamuk, bu şekilde uzun yol yapmam. P.tesi gelecek parça ulus motora ordan alıp yapacağım. Çamlıdere haftaya kaldı artık
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
Geldim abi birazdan bi balgat yapıcam ordan sonra akşam arkadaşlar çağırdı. ama pazar günü yani yarın boşum abi akşam üstü.
kardes benım iş yeridee balgatta ıs yoktu motorla test suruslerı yaptım bol bol mhp nın orda benım is yeri konya yoluna cıktım sıkı gıyındım 130 bastım yol musait degildi daha fazla basamadım ekipmansız zor oluyor bı dahakıne haberleselım beraber gezerız yarın bende motor olmuyacak iş yerınde bırakıyorum motoru

çamlıdere bu hafta yattı. Dün ufak bir kaza yaptım. Çok fazla bir hasar yok ama diresiyon biraz yamuk, bu şekilde uzun yol yapmam. P.tesi gelecek parça ulus motora ordan alıp yapacağım. Çamlıdere haftaya kaldı artık

gecmıs olsun abi cana gelmesın nasıl oldu hata kımde nereye vurdun?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
autonomous

dayı geçmiş olsun. motor falan hiç yapılırda canında bişey yoktur umarım?


ata 06

abi bugün 7 gibi balgattaydım aslında çiğdeme çıktım oraya yolum çok düşüyo olmazsa bi akşam senin iş çıkışında görüşelim abi..
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
sağolun arkadaşlar. Hata %100 jeep sürücüsü hatunda. Ama ehliyet olmadığı için o kendi hasarına razı oldu. Allah'tan anlamadı ehliyetsiz olduğumu. Ana yoldan geliyorum oda ara sokaktan çıkıyor. önümdeki arabalar geçti benimde gözümün içine baka baka yola daldı birden. Allah'tan iyice yavaşlamıştım. Ama mesafe çok azdı duramadım çarptım. Eldiven ve dizlik sayesinde bende bir yok. Zira dizimi özellikle çok sert çarptım kapıya. Kazadır olur ama en sinirlendiğim şey hatun jeepten inipte arabamın camı siyah ben göremedim sen dikkatli olsana demesin mi. Bir açtım bayramlık ağzımı. Ben dikkatli olmasaydım jeepin üstünden uçardım kesin. 80-90 la çarptığımı düşünmek bile istemiyorum
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
sağolun arkadaşlar. Hata %100 jeep sürücüsü hatunda. Ama ehliyet olmadığı için o kendi hasarına razı oldu. Allah'tan anlamadı ehliyetsiz olduğumu. Ana yoldan geliyorum oda ara sokaktan çıkıyor. önümdeki arabalar geçti benimde gözümün içine baka baka yola daldı birden. Allah'tan iyice yavaşlamıştım. Ama mesafe çok azdı duramadım çarptım. Eldiven ve dizlik sayesinde bende bir yok. Zira dizimi özellikle çok sert çarptım kapıya. Kazadır olur ama en sinirlendiğim şey hatun jeepten inipte arabamın camı siyah ben göremedim sen dikkatli olsana demesin mi. Bir açtım bayramlık ağzımı. Ben dikkatli olmasaydım jeepin üstünden uçardım kesin. 80-90 la çarptığımı düşünmek bile istemiyorum

baba büyük geçmiş olsun... aslında motosikletlerin önüne çelikten uzun bi boru yapacan böyleleri geldimi girecek camdan içeri parçalayacak kafasını...... arkadaş trafikte motor sürmek yüzünden cidden diyorum psikopat oldum ya. motora hiçmi saygı olmaz?
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
motora hiçmi saygı olmaz?
motora saygıyı boş verelim. Bu yapılanlar insana saygısızlıktır. Her büyük araç kendinden küçük olan araçlara karşı kendisini üstün hissediyor. Yok öyle bir şey nedir bu anlamadım. İnsanın insana saygısı olsa yapmaz böyle bir şey. Dolmuşcular rastgele durabilirim sanır, en soldan en sağ şeride istediği gibi dalar hakkı vardır, taxiciler müşteriyi aldımı son sürat ambulans kesilir bir an önce indirmek için boşkende istediği yere dalarak müşteri alma hakkına sahiptir, Kamyon ve otobüslerin zaten her yerde üstünlüğü vardır çünkü onlara bir şey olmaz. Trafikte yaptığım km 1 milyona yaklaşmıştır belkide geçmiştir çok fazla saygısızlıkla karşılaştım ama motorla yaptığım 2400 km tecrübemde bu saygısızlık sınırı çok daha yüksek boyutlara ulaştı. Birbirimize saygılı olmayı öğrenmedikçede böyle olayların önüne geçemeyeceğiz ne yazık ki
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
hayırlı olsun Allah kazadan beladan korusun

benim windy le alırım cbr ni ama :p :p

güle güle kullan arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
motora saygıyı boş verelim. Bu yapılanlar insana saygısızlıktır. Her büyük araç kendinden küçük olan araçlara karşı kendisini üstün hissediyor. Yok öyle bir şey nedir bu anlamadım. İnsanın insana saygısı olsa yapmaz böyle bir şey. Dolmuşcular rastgele durabilirim sanır, en soldan en sağ şeride istediği gibi dalar hakkı vardır, taxiciler müşteriyi aldımı son sürat ambulans kesilir bir an önce indirmek için boşkende istediği yere dalarak müşteri alma hakkına sahiptir, Kamyon ve otobüslerin zaten her yerde üstünlüğü vardır çünkü onlara bir şey olmaz. Trafikte yaptığım km 1 milyona yaklaşmıştır belkide geçmiştir çok fazla saygısızlıkla karşılaştım ama motorla yaptığım 2400 km tecrübemde bu saygısızlık sınırı çok daha yüksek boyutlara ulaştı. Birbirimize saygılı olmayı öğrenmedikçede böyle olayların önüne geçemeyeceğiz ne yazık ki

Valla haklısın ilk üye olduğumda bi topic açmıştım orayada yazdın zaten. içindeki öküz olduktan sonra taşıtın önemi yok...

bu arada crazywindy ben eski otodrag yarışçısı ve ankaranın dört tekerde sayılı şöförlerindendim haberin olsun :) şaka bi yana motor tecrübem yok kardeş gerçekten geçersin kapışsak. sadece uzun yol yapıyorum zaten. 6 ya çakıp gazı ver motoruda sabitle 90 a tamam.. benimde motor anlayışım bu :)

bu arada sağol kardeş... allah daha iyileini sanada nasip etsin ....
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
olur asi gel cay ısmarlayım goruselım
her zaman beklerim murat abi senide beklerim

gecen benım basımada geldı akyurt var etlikte osmanlı is merkezının yanında kırmızı yandı beklıyorum arkadakı kornaya basıyor cekıl dıye kafamı cevırdım bı baktım aılesı var ses cıkartmadım neyse bakınca korna sesı kesıldı bu bı fırsat buldu sagdan bıraz ılerıye gıttı bende bastım bunun onune :) ses yok bunda ısıgı gectım bunun onunde durabılmek ıcın kornaya bastı orda haklıydı arkasına dustum uzunlarıda yaktım adnan yuksel caddesınde eslık ettım ne geregi var bunlara hakkına razı ol dur durdugun yerde kornaya basınca kımı korkutacaksın cok saygısız var cook
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
olur asi gel cay ısmarlayım goruselım
her zaman beklerim murat abi senide beklerim

gecen benım basımada geldı akyurt var etlikte osmanlı is merkezının yanında kırmızı yandı beklıyorum arkadakı kornaya basıyor cekıl dıye kafamı cevırdım bı baktım aılesı var ses cıkartmadım neyse bakınca korna sesı kesıldı bu bı fırsat buldu sagdan bıraz ılerıye gıttı bende bastım bunun onune :) ses yok bunda ısıgı gectım bunun onunde durabılmek ıcın kornaya bastı orda haklıydı arkasına dustum uzunlarıda yaktım adnan yuksel caddesınde eslık ettım ne geregi var bunlara hakkına razı ol dur durdugun yerde kornaya basınca kımı korkutacaksın cok saygısız var cook

baa oraya bende gıcığım yaa demin aynı yerde bende dolmuşçuyu indirecektim. adam sağdan yolcu aldı sola bi atladı korna falan çaldımda dinleyen kim dönüpte bakmadı bile..... abi inşallah bu hafta içi görüşürüz..

ha abi unutmadan söyleyim motorda bir kaç değişklik yaptım arkaya 130 luk pirelli aldım ve sana dediğim kırmızı (daha doğrusu turuncu) şeritleri jantlara çektim bunlarda resimleri;

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
kaç paraya aldın? şerit işini nasıl hallettın?

130 luk almıyacam dıyosun vaz mı gectın sonra yorulmasın senın yoldaş :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
kaç paraya aldın? şerit işini nasıl hallettın?

130 luk almıyacam dıyosun vaz mı gectın sonra yorulmasın senın yoldaş :)

baba bana kalsa benden önceki sahibi arka 100 lüğü öne takmıştı ben onu geri yerine alıp öne 80 lik takacaktım yok. meyse önede 100 lük alıyım dedim yok. neyse dedim çıkan olsun arkaya 120 lik alıyım dedim yok en sonunda mecbur kaldık 130 luğa. motor şimdi iyice eşşek oldu gitmiyo...

abi lastiğede şöyle söyleyim lastik 110 ytl. 10 ytl kargo bide havale masrafı sökme takma derken 160 ı buldu...

şeritleride 11 ytl ye 11 metre aldım kendim çektim...
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
çekiş düstümü cok fark varmı yenı eskı arasında bu lastikler fazla gitmez bana yeni ama cok yıpratıyorum orj donebilirim belkı senınkını test edıyım dıye dusunuyordum senınkı orj oldugu için o fırsatta gitti motorları degişip bir ıkı tur atardık dıye şeyettimdi nasip :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst