- Katılım
- 27 Eki 2007
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #61
sağolasın kardeş. çukurambardamısın sen? az lastik izi bırakmadık oralarda....
tabiki ne demişler azimle sıçan duvarı deler :cherry: :cherry:sonunda bulmuşsun numarayı bu ne azimdir böyle![]()
Ulus motorun telefonu
3107515 Hüseyin abi var. Honda titancı Murat dersen tanıyabilir
sonunda bulmuşsun numarayı bu ne azimdir böyle![]()
çamlıdere bu hafta yattı. Dün ufak bir kaza yaptım. Çok fazla bir hasar yok ama diresiyon biraz yamuk, bu şekilde uzun yol yapmam. P.tesi gelecek parça ulus motora ordan alıp yapacağım. Çamlıdere haftaya kaldı artıkSelam Murat abi numara için tşk ettim arıcam birazdan naptın ehlıyet evraklarını hallettın mı ? bu hafta sonu benım mısafır gelecek dayı oglu araba alacaz ona fıat doblo dusunuyor varsa tanıdıkarda felan alırız çamlıdere dusunuyormusunuz hala ?
emrah geldın mı kırşehirden aksam napıyorsun?
kardes benım iş yeridee balgatta ıs yoktu motorla test suruslerı yaptım bol bol mhp nın orda benım is yeri konya yoluna cıktım sıkı gıyındım 130 bastım yol musait degildi daha fazla basamadım ekipmansız zor oluyor bı dahakıne haberleselım beraber gezerız yarın bende motor olmuyacak iş yerınde bırakıyorum motoruGeldim abi birazdan bi balgat yapıcam ordan sonra akşam arkadaşlar çağırdı. ama pazar günü yani yarın boşum abi akşam üstü.
çamlıdere bu hafta yattı. Dün ufak bir kaza yaptım. Çok fazla bir hasar yok ama diresiyon biraz yamuk, bu şekilde uzun yol yapmam. P.tesi gelecek parça ulus motora ordan alıp yapacağım. Çamlıdere haftaya kaldı artık
sağolun arkadaşlar. Hata %100 jeep sürücüsü hatunda. Ama ehliyet olmadığı için o kendi hasarına razı oldu. Allah'tan anlamadı ehliyetsiz olduğumu. Ana yoldan geliyorum oda ara sokaktan çıkıyor. önümdeki arabalar geçti benimde gözümün içine baka baka yola daldı birden. Allah'tan iyice yavaşlamıştım. Ama mesafe çok azdı duramadım çarptım. Eldiven ve dizlik sayesinde bende bir yok. Zira dizimi özellikle çok sert çarptım kapıya. Kazadır olur ama en sinirlendiğim şey hatun jeepten inipte arabamın camı siyah ben göremedim sen dikkatli olsana demesin mi. Bir açtım bayramlık ağzımı. Ben dikkatli olmasaydım jeepin üstünden uçardım kesin. 80-90 la çarptığımı düşünmek bile istemiyorum
motora saygıyı boş verelim. Bu yapılanlar insana saygısızlıktır. Her büyük araç kendinden küçük olan araçlara karşı kendisini üstün hissediyor. Yok öyle bir şey nedir bu anlamadım. İnsanın insana saygısı olsa yapmaz böyle bir şey. Dolmuşcular rastgele durabilirim sanır, en soldan en sağ şeride istediği gibi dalar hakkı vardır, taxiciler müşteriyi aldımı son sürat ambulans kesilir bir an önce indirmek için boşkende istediği yere dalarak müşteri alma hakkına sahiptir, Kamyon ve otobüslerin zaten her yerde üstünlüğü vardır çünkü onlara bir şey olmaz. Trafikte yaptığım km 1 milyona yaklaşmıştır belkide geçmiştir çok fazla saygısızlıkla karşılaştım ama motorla yaptığım 2400 km tecrübemde bu saygısızlık sınırı çok daha yüksek boyutlara ulaştı. Birbirimize saygılı olmayı öğrenmedikçede böyle olayların önüne geçemeyeceğiz ne yazık kimotora hiçmi saygı olmaz?
motora saygıyı boş verelim. Bu yapılanlar insana saygısızlıktır. Her büyük araç kendinden küçük olan araçlara karşı kendisini üstün hissediyor. Yok öyle bir şey nedir bu anlamadım. İnsanın insana saygısı olsa yapmaz böyle bir şey. Dolmuşcular rastgele durabilirim sanır, en soldan en sağ şeride istediği gibi dalar hakkı vardır, taxiciler müşteriyi aldımı son sürat ambulans kesilir bir an önce indirmek için boşkende istediği yere dalarak müşteri alma hakkına sahiptir, Kamyon ve otobüslerin zaten her yerde üstünlüğü vardır çünkü onlara bir şey olmaz. Trafikte yaptığım km 1 milyona yaklaşmıştır belkide geçmiştir çok fazla saygısızlıkla karşılaştım ama motorla yaptığım 2400 km tecrübemde bu saygısızlık sınırı çok daha yüksek boyutlara ulaştı. Birbirimize saygılı olmayı öğrenmedikçede böyle olayların önüne geçemeyeceğiz ne yazık ki
olur asi gel cay ısmarlayım goruselım
her zaman beklerim murat abi senide beklerim
gecen benım basımada geldı akyurt var etlikte osmanlı is merkezının yanında kırmızı yandı beklıyorum arkadakı kornaya basıyor cekıl dıye kafamı cevırdım bı baktım aılesı var ses cıkartmadım neyse bakınca korna sesı kesıldı bu bı fırsat buldu sagdan bıraz ılerıye gıttı bende bastım bunun onuneses yok bunda ısıgı gectım bunun onunde durabılmek ıcın kornaya bastı orda haklıydı arkasına dustum uzunlarıda yaktım adnan yuksel caddesınde eslık ettım ne geregi var bunlara hakkına razı ol dur durdugun yerde kornaya basınca kımı korkutacaksın cok saygısız var cook
kaç paraya aldın? şerit işini nasıl hallettın?
130 luk almıyacam dıyosun vaz mı gectın sonra yorulmasın senın yoldaş![]()