bu sinyaller 115ytl (tanesi)

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar honda innova motorumun sinyalleri çalındı kopartılmak suretiyle çalınmış çalanında bi işe yaramaz çünkü esas bağlantı gövdesi vidasi şaside kalmış plasitiğinden koparılmış arka sinyaller servise gittim sinyallerin tanesinin 115ytl olduğunu söylediler kulaklarıma inanamadım tanesi 115 ytl hondanın bi çok modelinden aynı sinyaller var mesala 600f 600rr cbr125 gibi bildiğim demekki ön gösterge paneli bozulsa motorun fiyatı kada para istecekler bence bu tamamiyle fahiş bir uygulama ayrıca honda sinyallerinde 21w ampul kullanıyor yani araba sinyal ampulu, dışardan yansanayii aldığınız bi çok sinyal içinde 10w minik ampul var bunu takarsanız hüsrana uğrarsınız çünkü flaşör tetiklemiyor ve sinyal sürekli yanık kalıyor ille 21w ampul olacak aklınızda olsun:farao: işten anlamayan arkadaşlar o sinyallerden takmak zorunda kalıyor yani 230ytl hatta flşörü bozulmuş sananlar bile olabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
tanesi 115 liradan çifti 230 ytl:pr:

230 ytl'ye 20 çift ybr aynası alabiliyorum:cyclopsan
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
honda nın parcaları hep bole pahalı malesef.:pr:ben de sınyalerden cok cektım.bıkez kırıldı bıkez calındı vs..ve artık orjınal takmıyorum.10 lıra ya maloluyor artık:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Honda Hayat Onda......Valla bırıde dese kı Honda Servis Faturasında Hayat Onda....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yine ucuza getirmişsin... Sanırım servis sinyalin kökü olduğu için gerisini hesaplayıp söylemiş sana...
Normalde komple sinyal fiyatının 150 ytl olması lazım.
Buna rağmen normalde çok dayanıklı sinyaller... Düştüğünüzde kolay kolay kırılmıyor sadece yamuluyor , düzeltilebiliyor.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Yine ucuza getirmişsin... Sanırım servis sinyalin kökü olduğu için gerisini hesaplayıp söylemiş sana...
Normalde komple sinyal fiyatının 150 ytl olması lazım.
Buna rağmen normalde çok dayanıklı sinyaller... Düştüğünüzde kolay kolay kırılmıyor sadece yamuluyor , düzeltilebiliyor.
hayır kardeş öyle değil malesef sinyaller 115 ytl ama 109 ytl nakit e veriyodu tanesini:cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
honda hayat onda
.......................

Honda en büyük kazık onda:farao::farao:bu ne ya:silent::silent:

Yan sanayi çin-min al kardeşim! 4 tanesine en fazla 30-35 YTL ödeyeceksin ve komik yanı,onlarda işini görecek:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
kawasaki er 6n sinyali arka 115 ytl :) aynı fiyatmış...
ön sinyal grenajda olduğu için hiç sorma girşiminde bulunmadım, hiç sormak nasip etmesin :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kawasaki er 6n sinyali arka 115 ytl :) aynı fiyatmış...
ön sinyal grenajda olduğu için hiç sorma girşiminde bulunmadım, hiç sormak nasip etmesin :)

Allahda benim ön sinyallerde grenaj da yoksa halimiz haraptı:pale:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla gecen Servise Honda Dylan motor geldı yan yatıp suruklenmıs Asya Motorda Bırebır kopyası olan scooter var her seyı aynı soktuk ınanın vıda yerlerı bıle aynı Cın granajları takıp gonderdıler... :) 100 ytl ye bıle cıkmadı :) Dusunun dylanda ki radyatör su koyma yerını bıle aynen koymus ama motor hava sogutmalı :) Sızce bır sekılde bu parcalardan alıp uydurabılırsınız sanıırm...O kadar verırsem bı sınyale gercekten uyku uyuyamam...

Nedense kimse yorum yapmıyor Halbukı sıtede bır suru Honda kullanan arkadasımız var..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tanesi 115 liradan çifti 230 ytl:pr:

230 ytl'ye 20 çift ybr aynası alabiliyorum:cyclopsan

motorumu çok seviyorum :cherry: ben donatırım be ybr'yi 230 liraya :)

ben aynalar ile sinyalleri karıştırmışım :cherry:

yinede 17 çift sinyal alınabiliyor:cyclopsan

yaw bu honda yedek parça işinin iyice suyunu çıkardı:farao:

motorumu çok seviyorum :cherry: ben donatırım be ybr'yi 230 liraya :)

honda nın parcaları hep bole pahalı malesef.:pr:ben de sınyalerden cok cektım.bıkez kırıldı bıkez calındı vs..ve artık orjınal takmıyorum.10 lıra ya maloluyor artık:cat:

mahsus honda almadım bende. 4000e cıbır125 bulduydum son anda bunu aldım iyiki almışım :)


mesajını düzeltmeni tavsiye ederim. mod'lar görmesin :)
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
arkadaşlar honda innova motorumun sinyalleri çalındı kopartılmak suretiyle çalınmış çalanında bi işe yaramaz çünkü esas bağlantı gövdesi vidasi şaside kalmış plasitiğinden koparılmış arka sinyaller servise gittim sinyallerin tanesinin 115ytl olduğunu söylediler kulaklarıma inanamadım tanesi 115 ytl hondanın bi çok modelinden aynı sinyaller var mesala 600f 600rr cbr125 gibi bildiğim demekki ön gösterge paneli bozulsa motorun fiyatı kada para istecekler bence bu tamamiyle fahiş bir uygulama ayrıca honda sinyallerinde 21w ampul kullanıyor yani araba sinyal ampulu, dışardan yansanayii aldığınız bi çok sinyal içinde 10w minik ampul var bunu takarsanız hüsrana uğrarsınız çünkü flaşör tetiklemiyor ve sinyal sürekli yanık kalıyor ille 21w ampul olacak aklınızda olsun:farao: işten anlamayan arkadaşlar o sinyallerden takmak zorunda kalıyor yani 230ytl hatta flşörü bozulmuş sananlar bile olabilir

hem başlıkta "bu" demişsin hem de resim koymamışsın !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk motor olarak ybr yi seçme nedenlerimden birisi de buydu yedek parça ucuzluğu ve çokluğu. antalyada tüm ilaç taşıyıcı arkadaşlarda ybr 125 var çıkma parça sorunu da olmayacak bundan sonraki motorum için de şimdiden araştırmaya başladım virago 250. inşallah onda da sorun olmayacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst