- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar honda innova motorumun sinyalleri çalındı kopartılmak suretiyle çalınmış çalanında bi işe yaramaz çünkü esas bağlantı gövdesi vidasi şaside kalmış plasitiğinden koparılmış arka sinyaller servise gittim sinyallerin tanesinin 115ytl olduğunu söylediler kulaklarıma inanamadım tanesi 115 ytl hondanın bi çok modelinden aynı sinyaller var mesala 600f 600rr cbr125 gibi bildiğim demekki ön gösterge paneli bozulsa motorun fiyatı kada para istecekler bence bu tamamiyle fahiş bir uygulama ayrıca honda sinyallerinde 21w ampul kullanıyor yani araba sinyal ampulu, dışardan yansanayii aldığınız bi çok sinyal içinde 10w minik ampul var bunu takarsanız hüsrana uğrarsınız çünkü flaşör tetiklemiyor ve sinyal sürekli yanık kalıyor ille 21w ampul olacak aklınızda olsun:farao: işten anlamayan arkadaşlar o sinyallerden takmak zorunda kalıyor yani 230ytl hatta flşörü bozulmuş sananlar bile olabilir
Son düzenleme: