- Katılım
- 28 May 2008
- Mesajlar
- 10
mrb hocam ben sana bişi sorucam ,bu xenon mevzuu hakkında ,sende takmışın gördüğüm kadarıyla ve bi kullanan olarak bana -eksi ve +artılarını sölersen sevinirim artıları derken tabi onlar belli hem verdiği aydınlatma olsun hem görüntü açısından güzel ama benim çevreden duyduğum -eksi yanları daha çokmuş sanırım aküyü yiyormuş,marş basmıyormuş fln fln sen bi kullanan olarak gerçekten böle bişi varmı açıklarsan sevinirim teşk.:cat: