bu seferde jantlarla oynadım =)

nasıl olmuş??

  • süper!

    Oy: 12 27.9%
  • güzel!

    Oy: 21 48.8%
  • idare eder!

    Oy: 5 11.6%
  • beğenmedim!

    Oy: 5 11.6%

  • Kullanılan toplam oy
    43
  • Anket kapatılmış .
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
arkadaşlar xenondan sonra jantlarada el attım jantlar kenarlardan soyulmaya ve alttan gri renk çıkmaya başlayınca komple zımparalamaya karar verdim ve sonuç...

bu jantın ilk hali..



bu şekilde kenarını zımpara atmaya başladım..



bi tarafı bitti..



diğer tarafı da bitti..



ve jantı motora taktım..



 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
gercektende guzel olmuş degışık bende benımıkı sıyaha boyucam sonra kırmızı bır şerit cekıcem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunu o matkap ucundaki telli zımpara gibi şeylemi yaptın..:silent:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
güzel olmuş emeğine sağlık motora değişik bi hava katmış
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
elıne saglık ama boşa olmuş yagmur yagınca guneş vurunca vsvsv zımparaladıgın yerler pas tutacak oraya kımızı bır şerıt veya gumuş boya boyasan daha uzunu omurlü olurdu düşüncesındeyım :cat:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
aga arkayıda yapsaydın yaa..

uyumsuz olmus arkayı yaparsan daha iyi olacak ama

güzel olmuş tebrıkler ugrastgına degmıs:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
sahsen ben begenmedim onun yerine tatlı bi renge boyayıp cant şeridi cekebilirdin ama emege saygı sen begendiysen bizi bosver:rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
sahsen ben begenmedim onun yerine tatlı bi renge boyayıp cant şeridi cekebilirdin ama emege saygı sen begendiysen bizi bosver:rendeer:

zaten ilk başta amacım boyamaktı ama baktım böyle güzel oldu öyle bıraktım daha sonra pas vs. olursa boyayacağım:bounce:

herkese tşk ederm devamı gelecek :p :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
sahsen ben begenmedim onun yerine tatlı bi renge boyayıp cant şeridi cekebilirdin ama emege saygı sen begendiysen bizi bosver:rendeer:

ulen herşeye bi muhaleftsin haaaa yanına gelmeyim bak

güzel olmuş güzel ellerine sağlık sen benim emmioğlunun dediklerine bakma:cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel olmuş ama cantı sökmeden de yapabilirdin gibi sanki :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst