- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 950
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar xenondan sonra jantlarada el attım jantlar kenarlardan soyulmaya ve alttan gri renk çıkmaya başlayınca komple zımparalamaya karar verdim ve sonuç...
bu jantın ilk hali..


bu şekilde kenarını zımpara atmaya başladım..


bi tarafı bitti..


diğer tarafı da bitti..


ve jantı motora taktım..




bu jantın ilk hali..


bu şekilde kenarını zımpara atmaya başladım..


bi tarafı bitti..


diğer tarafı da bitti..


ve jantı motora taktım..




Son düzenleme: