(Bu sefer) Motorlu Gezimin Motorlu Resimleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben hala sözümün arkasındayım... Tek başına bayan olarak bu geziye cesaret edecek yok hem de race motorla yok.....:cat:

Tekrar tebrikler....:rendeer:

Daha çıkmadı bu şekilde güzel gezi yapan bayan eleman....:cat::cat:
Sanırım da çıkmaz...

Tekrar tebrikler....:cat::cat::rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
valla helal olsun, güzel gezi güzel paylaşım.:)
tek başına iyi yol yapmışsın, ayrıca tebrikler bunun için.:cat:

nice km lere...:bounce:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Daha çıkmadı bu şekilde güzel gezi yapan bayan eleman....:cat::cat:
Sanırım da çıkmaz...

Tekrar tebrikler....:cat::cat::rendeer::rendeer:

ya soyle sacmalamasanız da olmicak ha! yok.. tr degismez..

alp_tunay Çok teşekkür ederim ama sitede tek olduğumu zannetmiyorum. Eminim benzer geziler yapan ama sessiz kalmayı tercih eden bayan sürücülerimiz vardır. Yine de söylediğiniz beni çok mutlu etti. :)

demirgursel Sağol ama zaptedilmeyecek bir şeyi yok ki, GSX-R 1000 değil sonuçta :cherry:

ulasılmazzz Teşekkür ederim, ayrıca hislerime tercüman olmuşsunuz. Ama ‘bayan rider’ olmaktan önce ‘gerçek rider’ olabilmek önemli benim için.

yollardogam Çok teşekkür ederim. Beni nasıl muttu ettiniz anlatamam. Bu ülkenin sizin gibi aydın öğretmenlere çok ihtiyacı var. Umarım mesleğinizi yıllarca severek yapar ve bir sürü kızımızın yoluna ışık tutarken, delikanlılarımıza, bir Türk kadınına nasıl davranması gerektiğini bilen centilmenler olmayı da göstermeye devam edersiniz...

cevaplar da gelmis zaten:)

Sedacim:) sen keyif aldikca gezilerinden biz de aliyoruz burda:) yolun acikolsun;) :*
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
81
çok keyifli bir yolculuk olmuş.gece çekilmiş fotoda motorun mavisi çok güzel gözüküyor.
süper yaaa.ne diyim işte.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Üzülme be cezerye sende gezersin, motorsuz gezimin bensiz fotoğrafları diye de bir başlık patlatırsın:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bayan rider nedir? Bayan surucu olmasin o?

Gezi notlarini ben de okudum. Gercekten guzel olmus. Resimler de harika.
Cesaretiniz icin tebrik ederim.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
çok güzel sağol abla gezmiş kadar oldum:cat:
plaka da manyak yanlız:cyclopsan
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Üzülme be cezerye sende gezersin, motorsuz gezimin bensiz fotoğrafları diye de bir başlık patlatırsın:mrgreen:

ben oyle motorsuz gezilerimi motosiklet forumunda anlatmam acikcasi. yapanlar var, ben hoslanmıyorum...

motorlu bir gezi de yapsam, fotolar gene bensiz olurdu.. :)


Sedacim ya, kusura bakma, bu gibi ignelemelerden dolayi gezi basliginin konusu da dagılıyor. sen anlayışla karşılarsın diye umuyorum :rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Makineyi yolun karşısına yerleştirip yolu kontrol ettikten sonra boşsa eğer zaman ayarını açıyorum. Sonra kafadaki kaskı sallayarak koştur koştur karşıya geçiyorum. Çektiğini anlamak içinde flaşı açık bırakıyorum. Sonra yolu tekrar kontrol et. Koştur koştur git resme bak. Olmuş mu? Olmadıysa aynı işlem tekrar :cherry:

Zorlu bir gezi olmuş anlaşılan :p

Her ne kadar eski bir gezi olsada, emeğine sağlık :cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
24
gerçekten helal olsunn seningibi bayanları canı gönülden tebrik ediyorumm.fakat en kısa sürede o arka lastiği değişsen çoooooooooooook iyi olurr.:cat:
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
45
bravo

gezi yazısı okuyayım da eski günleri yadedeyim diye siteye girdikten sonra bu yazıya dalmıştım ki sonraki resimlerde eleman manitasıyla gitmiş ,kendi resmi yok manitasını çekmiş diye düşünürken alttaki resimlerde meğerse o kızın motorcumuz olduğunu anladım.Öncelikle cesaretinden dolayı tebrik ediyorum.
Senin bu gezin resim ve yazından çok daha kullanışlı olacak benim ve başka arkadaşlar için.Mesela benim yalnız Ankara ya kadar gidip gelmemi delilik olarak görenlere senin bu gezini referans göstereceğim. Ve tabi birçok arkadaş da böyle yapcaklarını söylemişler.
Umarım bize yeni referans noktaları olacak geziler yaparsın....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya soyle sacmalamasanız da olmicak ha! yok.. tr degismez..

Benmi saçmalamışım.... Bak sen..... O kadar zaman motora bindin enden böyle gezi yapmadın :silent::silent: Yaptın da neden paylaşmadın peki?...:wiinkk::wiinkk:

Tr değişti merak etme sen... Bak en güzel örneği... Sayfa 1 de resimler var....:cat::cat:

Senin gezi başlığını da bekleriz...:cat::cat:

Bu arada hala sözümün arkasındayım.....:cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayıldım tek kelimeyle süper yemin ediyorum harika...:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Benmi saçmalamışım.... Bak sen..... O kadar zaman motora bindin enden böyle gezi yapmadın :silent::silent: Yaptın da neden paylaşmadın peki?...:wiinkk::wiinkk:

nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?

Senin gezi başlığını da bekleriz...:cat::cat:

ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!

Mete Abim haklı, daha soyleyecegin birsey varsa ozel mesaj at lutfen. (Atıp tutmasın o da yahu!!)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?



ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!

cezo niye geriyorsun ortamı anlamadım...en azından bu topik yeri değil diye düşünüyorum...mantıklı bişey için gersen gam yemicem takviye yapıcam...ama topiği açan arkadaşa ayıp oluyor...

Dersimiz...SEDA:p
Konumuz..SEDA:p

nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?



ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!

esas saçmalık bu cümlede...Seda paylaştığı için kötümü oldu yani...seminerleri erkek-kadın araştırmalarını paylaşırken iyi yani...işine gelince ego pompalayınca iyi olmayan veya olan bir geziyi paylaşmaya gelince samimiyetsizlik öylemi...o zaman bu forumda ne işin var...paylaşmadığın bir hayatın var ve başkalarının hayatınımı okuyorsun...hadi canım sende...:farao:

nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?



ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!

Mete Abim haklı, daha soyleyecegin birsey varsa ozel mesaj at lutfen. (Atıp tutmasın o da yahu!!)[/QUOTE]

muhtemelen sana en son yazdığım kitleme mesajımı henüz okumadın...cevap insaflı olmuş...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
cok komik oldu.. neden?
1. konuyu degistirmeyelim diye giriş yapıp konuyu saptırıyorsun Mete Abi. (ki, ben Mete Abi hakli diye eklemisim kendi mesajıma)
2. ben Seda'ya ''yine gez, yine paylaş, sen gezdikce-keyif aldikca biz de aliyoruz'' demişim zaten:) once bir oku!
3. bu foruma yuzlerce insan uye. ben herkesle herseyi paylasmak istemeyebilirim. bundan daha dogal ne var yahu?
4. cevaplar pm' e lutfen
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?



ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!

Mete Abim haklı, daha soyleyecegin birsey varsa ozel mesaj at lutfen. (Atıp tutmasın o da yahu!!)

Burası hayat paylaşma yeri değil bunu sende biliyosun..Motor sevdasını paylaşma platformu....:cat::cat: Ayrıca benle tek başıma paylaşmıyor... 40.000 i aşkın üye ile paylaşmış oluyor....

Paylaşırsın paylaşmassın kendi tercihin... :cat::cat: Saygı duyarım...:cat: Ama bu şekilde yazman çok yalnış......:bounce::bounce:

Ve biliyomusun hala sözümün arkasındayım....:cat::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst