- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
tek kelimeyle harika muhteşem enfes süper harikulade tebrik ederim sizi........
Ben hala sözümün arkasındayım... Tek başına bayan olarak bu geziye cesaret edecek yok hem de race motorla yok.....:cat:
Tekrar tebrikler....:rendeer:
Daha çıkmadı bu şekilde güzel gezi yapan bayan eleman....:cat::cat:
Sanırım da çıkmaz...
Tekrar tebrikler....:cat::cat::rendeer::rendeer:
alp_tunay Çok teşekkür ederim ama sitede tek olduğumu zannetmiyorum. Eminim benzer geziler yapan ama sessiz kalmayı tercih eden bayan sürücülerimiz vardır. Yine de söylediğiniz beni çok mutlu etti.
demirgursel Sağol ama zaptedilmeyecek bir şeyi yok ki, GSX-R 1000 değil sonuçta :cherry:
ulasılmazzz Teşekkür ederim, ayrıca hislerime tercüman olmuşsunuz. Ama ‘bayan rider’ olmaktan önce ‘gerçek rider’ olabilmek önemli benim için.
yollardogam Çok teşekkür ederim. Beni nasıl muttu ettiniz anlatamam. Bu ülkenin sizin gibi aydın öğretmenlere çok ihtiyacı var. Umarım mesleğinizi yıllarca severek yapar ve bir sürü kızımızın yoluna ışık tutarken, delikanlılarımıza, bir Türk kadınına nasıl davranması gerektiğini bilen centilmenler olmayı da göstermeye devam edersiniz...
Üzülme be cezerye sende gezersin, motorsuz gezimin bensiz fotoğrafları diye de bir başlık patlatırsın:mrgreen:
Makineyi yolun karşısına yerleştirip yolu kontrol ettikten sonra boşsa eğer zaman ayarını açıyorum. Sonra kafadaki kaskı sallayarak koştur koştur karşıya geçiyorum. Çektiğini anlamak içinde flaşı açık bırakıyorum. Sonra yolu tekrar kontrol et. Koştur koştur git resme bak. Olmuş mu? Olmadıysa aynı işlem tekrar :cherry:
Ö.Z.€.R;932403' Alıntı:Çok içten anlatmışsın. Emeğine sağlık :cat:
ya soyle sacmalamasanız da olmicak ha! yok.. tr degismez..
Benmi saçmalamışım.... Bak sen..... O kadar zaman motora bindin enden böyle gezi yapmadın :silent::silent: Yaptın da neden paylaşmadın peki?...:wiinkk::wiinkk:
Senin gezi başlığını da bekleriz...:cat::cat:
nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?
ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!
nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?
ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!
nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?
ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!
Mete Abim haklı, daha soyleyecegin birsey varsa ozel mesaj at lutfen. (Atıp tutmasın o da yahu!!)[/QUOTE]
muhtemelen sana en son yazdığım kitleme mesajımı henüz okumadın...cevap insaflı olmuş...![]()
nerden biliyosun gezi yapıp yapmadıgımı?
ne sacma; herkes hayatını seninle paylasmak zorunda degil!
Mete Abim haklı, daha soyleyecegin birsey varsa ozel mesaj at lutfen. (Atıp tutmasın o da yahu!!)