- Katılım
- 18 Eki 2009
- Mesajlar
- 264
@Viyana, ben de motorun estetik olarak hiçbir yerini beğenmedim ancak bu tarz motorlar çok var demek ki bundan hoşlananlar var. Bu yüzden bu tarz motorları ülkemizde uzuun süreler göreceğiz. Ben seni empatiye davet ediyorum, bu motorun sahibi bu başlığı okusa üzülebilir. Bana sorarsan yaptığın biraz hoş değil, tabi ille hoş mu olması gerekiyor o da ayrı bir soru..