bu nasil ybr 125

Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
@Viyana, ben de motorun estetik olarak hiçbir yerini beğenmedim ancak bu tarz motorlar çok var demek ki bundan hoşlananlar var. Bu yüzden bu tarz motorları ülkemizde uzuun süreler göreceğiz. Ben seni empatiye davet ediyorum, bu motorun sahibi bu başlığı okusa üzülebilir. Bana sorarsan yaptığın biraz hoş değil, tabi ille hoş mu olması gerekiyor o da ayrı bir soru..
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
felsefi argümanlarla ve hümanist yaklasimla bu motosikleti ve yapilan modifikasyonu savunabilmek ile hür ifade ile bu modifikasyonu yerden yere vurarak elestirebilmek arasindaki nüansi aciklarsan haklisin.

bu modifikasyon oldukca cirkin ve irretidir. bu da benim düsünce ve algi özgürlügüm. dalga bile gecebilirim.



Kırmızı ve büyüterek belirginleştirdiğim yer haricindekilere katılıyorum.Fakat dalga bile geçebilirim,hiç yakışık almamış...Kendimizi ne sanıyoruz acaba,burasıda bir muamma:silent:

Motora gelince,benim pek hoşuma gitmez butür modifiyeler,fakat ''zevk meselesi tabiki tartışılamaz''
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
@cien

evet, ben de gerek arabada gerek motosiklette gerekse de diğer vasıtalarda bu tarz modıfikasyonları progresif ve epik buluyorum.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
@Viyana, ben de motorun estetik olarak hiçbir yerini beğenmedim ancak bu tarz motorlar çok var demek ki bundan hoşlananlar var. Bu yüzden bu tarz motorları ülkemizde uzuun süreler göreceğiz. Ben seni empatiye davet ediyorum, bu motorun sahibi bu başlığı okusa üzülebilir. Bana sorarsan yaptığın biraz hoş değil, tabi ille hoş mu olması gerekiyor o da ayrı bir soru..

bu sitenin amaci nedir? önce bunu iyi kavramak gerekir bence. böyle konulara kapali forum olmaz, olamaz. birisi de cikar benim motorumu elestirir ve ben saygi duyarim. buna algi ve fikir özgürlügü deniyor, hakaret olmadikca sorun yok yani.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Abicim bohem ya da lümpen olabilmek için nereye basvuruyoruz?
Hangi evraklar gerekli yazarsaniz sevinirim.:p

Iyi biseymi kôtü biseymi anlayayim ona göre yorum yazacam.:)
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
bu sitenin amaci nedir? önce bunu iyi kavramak gerekir bence. böyle konulara kapali forum olmaz, olamaz. birisi de cikar benim motorumu elestirir ve ben saygi duyarim. buna algi ve fikir özgürlügü deniyor, hakaret olmadikca sorun yok yani.

viyana dostum olmamış baştan yaz
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Demek modern olmak özenti olmak bu ha.
Güzelim türkçem benim. sonradan sana katılan saçma sapan kelimeleri kullansak modern çağdaş seviyeli oluyoruz.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
asortik konuşunca hiçbirşey olmuyor lütfen adam akıllı kullanın türkçemizi.herkezin kullandığı ve aldılayabildiği düzeyde bu 1

isteyen de istediğini söyleye bilir motor hakkında hakaret içermediği sürece
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Motora ayrı, yazılan yorumlara apayrı güldüm..Mahsuru yoksa gülüyorum yani..
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
konu maksadini asti saniyorum, az sonra geyige saracaz, ama belki de esas amacina ulasmis olacak.

tam geyik muhabbetine döndü iyimi:mrgreen:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
arkadaslar motora sahibi istediğini yapar ama göz zevkimi bozarsa eleştiririm aşağılamam çok kötü olmuş acıdım motora
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
arkadaslar motora sahibi istediğini yapar ama göz zevkimi bozarsa eleştiririm aşağılamam çok kötü olmuş acıdım motora

tabii ki sahibi motosiklete istedigini yapabilir, kurallara uygun olduktan sonra kim karisabilirki, feodal diktatörlük yok sonucta:cat: isterse tencere tavadan modifiye yapsin buna kimse engel olamaz. ayni sekilde benim elestirime ve hakarate etmeden yereden yere vurma özgürlügüme de kimse karisamaz.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
ankarada yıllarca kalmış yaşamış biri olarak bende yorumumu yapayım genel anlamda bu tarz motorları paketçi yada kurye arkadaşlarımızın kunlandıklarını biliyorsunuz ve o teyıbın ıcınde bı angaralı cdsi açıp son ses filan açıp gezdiklerini,ne kırmızısı ne sarısı nede yeşiline uymayıp ışık ihlali yaptıklarını,ne kasktan bir haber olup kunlandıklarını nede çevreyi rahatsız edip kurallara uymadan kaldırımdan giderek sürüş yaptıklarınıda biliyormusunuz bu arada yanlış anlaşılmasın bu söylediklerim benim gördüklerimdir ve bütün olarak ekmeğini motorsiklet üstünde kazanan arkadaşlar değildir(çok sağlam kurallara harfiyen uyan abilerim ve arkadaşlarım halen vardır ankarada bu meslekten halende görüşürüz hepsiyle ama onlar bile rahatsızlar bu durumdan ankarada ve buda başkentin bir gerçeğidir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst