Ayu heryerde ayu![]()
bak simdi dombalak kardesim sen ekmege pepe derken biz lamborghiniyle geziyoduk:mrgreen:
( komsumun arkadasinin 1000rr i var uzerine oturmayi allah nasip etti diyen vasco smileysi ) :queen: :queen: :queen:
simdi erhan cevapta vermioo dikkat edersen:mrgreen:
hadi anam kedinle oyna :cherry:
Vermeyen urfalı olsun .q :mrgreen:
aaaaa ben kedim icin topic acacaktim unuttum
bak gecende soyledin olmaz olamassin imkansizzzz:farao: :farao: :farao:
alsancak'a mi takiliyordun sen erhan :silent: ( cicek meselesi yuzunden sormak istedim ) :queen:
cocuguyuz derken :silent:
lütfü görmemiş gibisin lan süzmeler gibi bakmışın makinalara =)))))) heryerden belli urfalı oldugun amerikayada gitsennn aynıı burda da aynıııııııı :queen:
Vermeyen urfalı olsun .q :mrgreen:
Biz İzmir Çocuğuyuz olm :bounce:
bunlarda izmirli sensin degilmi :queen: :queen: :queen:
ustundeki tirt olm motor nasi tasisin koca heyvani pardon seni :mrgreen:
Ulen bu hız ne böyle..Fişek gibisin maşallah bugün..:cherry:
Nerden buluyon bu enerjiyi..:silent:
Allah daim etsin...:wiinkk:
Sende bulmuşsun İzmirli çocuğu..Ohhh , Top gibi oyna bakım .![]()
Top derken :queen: :queen: :queen:
Ulen bu hız ne böyle..Fişek gibisin maşallah bugün..:cherry:
Nerden buluyon bu enerjiyi..:silent:
Allah daim etsin...:wiinkk:
Sende bulmuşsun İzmirli çocuğu..Ohhh , Top gibi oyna bakım .![]()
Top derken :queen: :queen: :queen:
![]()
![]()
Çocuğu sıkıntı bastı..Bak dükkanı kapattırdın valla..:queen: :queen:
Dipnot: altaki okuyan misafir olma ihtimali % kaç Letif bunun..
beyler bana düşmez patronlar bilir ama topiği ne hale getirmişiniz ayıp oluyooo
motorlar hiç tarzım olmadığı için hoşuma gitmedi
en kalite en karizmalarından+ yakışıklı :bounce:
![]()
Bunlarda ve konsept motosikletlerde neden enduro üzerine çalışma yapılmaz hiç anlamam..