Bu makinalar nasıl sizce?

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516

+10000000000000000 :mrgreen::mrgreen:

bak simdi dombalak kardesim sen ekmege pepe derken biz lamborghiniyle geziyoduk:mrgreen:

( komsumun arkadasinin 1000rr i var uzerine oturmayi allah nasip etti diyen vasco smileysi ) :queen: :queen: :queen:


hadi anam kedinle oyna :cherry:


simdi erhan cevapta vermioo dikkat edersen:mrgreen:


Vermeyen urfalı olsun .q :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
cocuguyuz derken :silent:

en kalite en karizmalarından :p + yakışıklı :bounce:

n661875479_196105_4017.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
cocuklugum amma güzelmiş yaa 3 yaşında saz çalıyordum bak düşün :mrgreen: bu arada falcon tırt bi motor :farao:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ustundeki tirt olm motor nasi tasisin koca heyvani pardon seni :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
orda kazak bol oglum kılo yook göz yanılması o :mrgreen: ben kaçtım dukkanı kapıorum hayırlı geceler
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
anaam... motorları soruyodu adam, topic acmis.. ne hale gelmis konu...

ben en sondaki chopper ı begendim. tipim diiller normalde ama, onu begendim:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
lütfü görmemiş gibisin lan süzmeler gibi bakmışın makinalara =)))))) heryerden belli urfalı oldugun amerikayada gitsennn aynıı burda da aynıııııııı :queen:
Vermeyen urfalı olsun .q :mrgreen:
Biz İzmir Çocuğuyuz olm :bounce:

Ulen bu hız ne böyle..Fişek gibisin maşallah bugün..:cherry:
Nerden buluyon bu enerjiyi..:silent:
Allah daim etsin...:p :wiinkk:

bunlarda izmirli sensin degilmi :queen: :queen: :queen:

ustundeki tirt olm motor nasi tasisin koca heyvani pardon seni :mrgreen:

Sende bulmuşsun İzmirli çocuğu..Ohhh , Top gibi oyna bakım .:p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
beyler bana düşmez patronlar bilir ama topiği ne hale getirmişiniz ayıp oluyooo

motorlar hiç tarzım olmadığı için hoşuma gitmedi
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Ulen bu hız ne böyle..Fişek gibisin maşallah bugün..:cherry:
Nerden buluyon bu enerjiyi..:silent:
Allah daim etsin...:p :wiinkk:




Sende bulmuşsun İzmirli çocuğu..Ohhh , Top gibi oyna bakım .:p

abi benle baş edebilirmi allahasenn yaw :p kumdan kale yapar ancak adana sahillerinde :p

Top derken :queen: :queen: :queen:

Tophanedeki gençleri hatırladı herhalde bana demez murat abim :bounce::p

:p :p :p

Çocuğu sıkıntı bastı..Bak dükkanı kapattırdın valla..:queen: :queen:

Dipnot: altaki okuyan misafir olma ihtimali % kaç Letif bunun..

Valla abi biliyorsun bızıım işleri buyuk sehırde net cafeler 12 ye kadar izin var musterı yoktu sırf bu adam için 12:30a kadar bekledım :pale::salut:

Ama değmezmiş onaa değmezmiş onaa :p
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Sondan 2cisiini beyendim belki o motorla bizi adam yerine koyarlar iri yarı yha o bakım aslında ben o 67 ss camaroyu beyendim onla ne gidilir bea
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst