Bu kaza lastik yüzünden mi -VİDEOLU-

Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
233
arkadaşlar ön fren tam tutuyor mu tutmuyor mu anlayamadım çünkü minibüsün arkası dağıldı...fren çok sağlam olsa en azından o kadar şiddetli çarpmazdı....bence minibüsün hatası orada olmamalıydı...:)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Soldan çıkmakta olan bordo araca odaklanıyor olabilir.Önüme çıkar mı diye düşünürken öndeki aracın frenini görmüyor olabilir.Seyir halindeyken tek bir şeye odaklanırsak böyle şeyler yaşabiliriz.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Kaza bence ön freni sert bir şekilde sıkmasından kaynaklanıyor. Lastik istediği kadar kalitesiz olabilir ön freni sert asılmak en kral lastiğin bile kaymasına sebep olabilir. Yağmurlu havalarda özellikle ön frene narin davranmak gerek :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst