Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar ön fren tam tutuyor mu tutmuyor mu anlayamadım çünkü minibüsün arkası dağıldı...fren çok sağlam olsa en azından o kadar şiddetli çarpmazdı....bence minibüsün hatası orada olmamalıydı...
Soldan çıkmakta olan bordo araca odaklanıyor olabilir.Önüme çıkar mı diye düşünürken öndeki aracın frenini görmüyor olabilir.Seyir halindeyken tek bir şeye odaklanırsak böyle şeyler yaşabiliriz.
Kaza bence ön freni sert bir şekilde sıkmasından kaynaklanıyor. Lastik istediği kadar kalitesiz olabilir ön freni sert asılmak en kral lastiğin bile kaymasına sebep olabilir. Yağmurlu havalarda özellikle ön frene narin davranmak gerek :cherry: