Bu ilanlar ne kadar gerçek?

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
almanyada 50 euro ya bile araba alırsın bunu herkes biliyor. fakat orada eski arabanın vergisi çok. türkiyede ise eski arabanın vergisi çok düşük.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Benim anlamadığım, corsa 45PS değildi yav :mrgreen: orada ayrı bir üretim daha olmuş sanırım..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
1000 Avroya 96 model polo almıştım :)
8000 Avroya 2000 model audi tt vardı ama pahalı gelmişti..:)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
bu da KKTC farkı
türkiyede http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-tofas-fiyatina-volvo-isvec-tankiiiiiii-111396570/detay

kktc de http://www.kktcarabam.com/48384-1994-VOLVO-460.html#ilan_detay
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
kıbrısta normaldir nufusa göre araba fazlalıgı var üstelik ekonomi dipte genelde haciz var. o yüzden satışlar düşük fiyatlar dipte. bir de en önemli husus 98 den önceki araçlar çalıntıdır. yani avrupadan özellikle ingiltereden çalınıp getirilmiştir. interpol bu araçların tespitini yapmıştı yıllar önce. ancak kktc yi tanımadıkları için araçlara dokunamamışlardı.

ve linkteki aracın kesin posası çıkmıştır artık.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
ben avusturya'da 2001 golf'ü 4000 euro almıştım, aynısı tr'de 24000 tl.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
600 euroyu vermekle işbitmiyor Aldığın yerde kullanacaksan ayrı mesele ama bizim buraya getirmek ayrı bir dert ,
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
way be demek ybr yi satsam 3 tane corsa ediyor harbi bende para varmış ta benim haberim yok:queen:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Ben 98 model peugeot 406 break 1.8 i 800 euro ya almistim.Hemde tertemizdi.Klima,yeni lastik vs vs.Gerci daha ucuza da bulmak mumkindu ancak benim araba arayacak vaktim yoktu.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
kıbrısta normaldir nufusa göre araba fazlalıgı var üstelik ekonomi dipte genelde haciz var. o yüzden satışlar düşük fiyatlar dipte. bir de en önemli husus 98 den önceki araçlar çalıntıdır. yani avrupadan özellikle ingiltereden çalınıp getirilmiştir. interpol bu araçların tespitini yapmıştı yıllar önce. ancak kktc yi tanımadıkları için araçlara dokunamamışlardı.

ve linkteki aracın kesin posası çıkmıştır artık.

bir de gümrük vergisi mi ne alınmıyormuş bunlar o yüzden ucuz...
motosikletler de tam tersine çok pahalı...gümrük vergisi alındıgı için...
burda zaten volvo marka arabalar pek tutulmuyor... hepsini toplasak parmak sayısını geçmez...
o volvoyuda 1 senedir ilanlarda görüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst