- Katılım
- 8 May 2011
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
Benim anlamadığım, corsa 45PS değildi yav :mrgreen: orada ayrı bir üretim daha olmuş sanırım..
@f54 fatihim ybr parasına neler var orda bir bilsen bkz;cbr 900 rr,hiç kullanmasam,çalışmasa dahi evin,cafenin önüne koyarım,oturup izlerim yahu
http://suchen.mobile.de/motorrad-in...ike&negativeFeatures=EXPORT&categories=Racing
kıbrısta normaldir nufusa göre araba fazlalıgı var üstelik ekonomi dipte genelde haciz var. o yüzden satışlar düşük fiyatlar dipte. bir de en önemli husus 98 den önceki araçlar çalıntıdır. yani avrupadan özellikle ingiltereden çalınıp getirilmiştir. interpol bu araçların tespitini yapmıştı yıllar önce. ancak kktc yi tanımadıkları için araçlara dokunamamışlardı.
ve linkteki aracın kesin posası çıkmıştır artık.