bu gercekmı aceba

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Zeki abı bende anlamadım gercekmı yalanmı ama gercek gıbı yuff yanı cesarete bak :queen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
gerçektir heralde ama adamda şans var zor çevirdi arabayı :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu bir lada niva benim bildiğim bu aracın çıkamayacağı bir yer yok bence gerçek...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
az kaldı görüyordu dünyanın öbür tarafını valla ucuz atlattı bi takla atsaydı daha çok izlenim olur heralde.
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
adamlar aşmış işi bunlara bi crf versek yapacaklarını tahmın edemiyorum
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
gerçek dostum bi yerde daha izlemiştim ben bunu çok iyi tırmanış yaa
devirmeden indirdi yine halal olsun lada niva küçümsememek lazım:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
zeki feyk bu, araba düşerken çarpma şekline dikkat et çok rahat farkediliyo:cat:
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
bana da cok fake geldi. o arabanın motor 1.4 mu 1.7 mi ne degil mi? yanı tırmanırken hic hız kaybetmiyo ve o kadr yukseliyo ardından hoptiri hoptiri seke seke iniyo benim gercekligimi aştı bu
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bu lada'lar 4x4 konusunda sınıfının en iyilerinden olduğunu duymuştum.performans+delilik=video işte:) ben gerçek
zor diye bişey yoktur, imkansız zaman alır :cat::queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
aklıma pek yatmadı ama delilikte sınır tanımayanlarda yok değil :s
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
göz var nizam var arkadslar inerken son anlara yakın bi ayarı kacırmıslar hızlanıyo gibi ordan anlasılıyo gercek diil.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
1) O arabanın mutlaka devrilmesi gerekirdi.Yan geldi düzeldi.:silent:
2)Yokuşu çıkmaya başlarken yavaştı yokuşta birden hızlandı.İmkansız, en azından patiye kalırdı.:cat:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Lada videosu ne kadar gerçekse, bu 737 ve f-18 videoları da o kadar gerçek... Karar size kalmış.[YT]Sw871vN2c18[/YT]

[YT]x5wfrZjqt5s&feature=related[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
ilk video fake gerçi 2. video da fake:queen::queen:

ama ikiside gerçekten güzel yapılmış yapanların ellerine sağlık helal:cat::cat:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Demek ki Lada videosu bunlardan çok daha kötü bir fake... Hele F-18'in yanında reklam filmi gibi kalıyor... Yoksa Lada bir reklam filmi mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst