Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bana da cok fake geldi. o arabanın motor 1.4 mu 1.7 mi ne degil mi? yanı tırmanırken hic hız kaybetmiyo ve o kadr yukseliyo ardından hoptiri hoptiri seke seke iniyo benim gercekligimi aştı bu
bu lada'lar 4x4 konusunda sınıfının en iyilerinden olduğunu duymuştum.performans+delilik=video işte ben gerçek
zor diye bişey yoktur, imkansız zaman alır :cat::queen:
1) O arabanın mutlaka devrilmesi gerekirdi.Yan geldi düzeldi.:silent:
2)Yokuşu çıkmaya başlarken yavaştı yokuşta birden hızlandı.İmkansız, en azından patiye kalırdı.:cat: