Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Evet doğru söylüyorsun bu makina Türkiye de olsa satışı yüksek seviyelerde olurdu kanımca
egzos işi biraz bozuyo ama küçük bir değişiklikle tadından yenmez bir hal alır race tutkunları için.
cbrın ön granajı 600 rr'ın
bunun ön granajı ise zx7r'ınkiyle aynı
cbr mı daha çok ss'e benziyo yoksa ninja 150 mi? tabiki ninja
ayrıca ninja 25cc daha fazla
cbr'a nazaran ninja daha agresif görünüyo
şık bi egsoz'la daha yakışıklı görünür
ayrıca yeşil ve kırmızı siyah(3.ve 4. foto)hiç fena durmuyor..
Egzosuna bakılırsa 2 zamanlı, 150 cc olduğuna göre tahminimce minimum 25 hp dir (derbi ve mito ya göre tahminde bulundum) buda cbr ı halt etmeye yeter...ama şuda bi gerçekki tahminlerle iş yürümez bizim buradan yapabileceğimiz tek yorum görünüşle ilgili olur o da sağlıklı olmaz karşılaştırdığımız motorla yan yana görüntüsü yok bunun boyutlarını tam olarak bilmiyoruz.Benim düşüncem 80 li yıllardan kalma bi dizaynı var bence çok kötü :farao: cbr bisiklet gibi belki ama modern bi dizaynı var:cat: