Bu da Ninja150

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Türkiyede olsaydı belki cbr125 bu kadar satmazdı bence:)

2007%5C07%5C10%5Cbikepics-957679-full.jpg


2007%5C07%5C10%5Cbikepics-957672-full.jpg


2007%5C10%5C09%5Cbikepics-1050969-full.jpg


2008%5C01%5C14%5Cbikepics-1148203-800.jpg


2006%5C12%5C16%5Cbikepics-747862-800.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Evet haklı olabilirsin. aralarında biraz fiyat farkı olurdu, o da her zamanki gibi motorun değerinin üzerinde olurdu.:pr: (her iki sininkide)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Evet doğru söylüyorsun bu makina Türkiye de olsa satışı yüksek seviyelerde olurdu kanımca
egzos işi biraz bozuyo ama küçük bir değişiklikle tadından yenmez bir hal alır race tutkunları için.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
:mrgreen: Harbi o ezgos ne öyle tövbe estağfrullah :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
cbr ' nin eline su dökemez bence bu motor,,kasası çok kaba duruyor,,estetik yok
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Cbr125te pek estetik sayılmaz.:)Şurada çeşitlilik olsaydı bu kadarda fahiş olmazdı fiyatı ayrıca :)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
cbrın ön granajı 600 rr'ın
bunun ön granajı ise zx7r'ınkiyle aynı
cbr mı daha çok ss'e benziyo yoksa ninja 150 mi? tabiki ninja
ayrıca ninja 25cc daha fazla
cbr'a nazaran ninja daha agresif görünüyo
şık bi egsoz'la daha yakışıklı görünür
ayrıca yeşil ve kırmızı siyah(3.ve 4. foto)hiç fena durmuyor..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cıbır mobiletten çok daha şık ve baba duruyor.... Eksozu biraz daha kalınlaştırsalarmış tam olacakmış......:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Egzos hariç diğer yönüyle cıbırı sollar bu.....

3. foto güzelmiş....:cat:

Fiyatı yine yüksek olurdu galiba..(250'lik 9.750 yaaa):wiinkk:
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Egzosuna bakılırsa 2 zamanlı, 150 cc olduğuna göre tahminimce minimum 25 hp dir (derbi ve mito ya göre tahminde bulundum) buda cbr ı halt etmeye yeter...ama şuda bi gerçekki tahminlerle iş yürümez bizim buradan yapabileceğimiz tek yorum görünüşle ilgili olur o da sağlıklı olmaz karşılaştırdığımız motorla yan yana görüntüsü yok bunun boyutlarını tam olarak bilmiyoruz.Benim düşüncem 80 li yıllardan kalma bi dizaynı var bence çok kötü :farao: cbr bisiklet gibi belki ama modern bi dizaynı var:cat:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
56
Bence cbr 125 bunu yer iki zamanlı ufak bi motora benziyor. aynı tzr50 gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst