Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuh ya super olmus cbr125 tanımam bn bu makınayı gordukten snra =))=))
dışlıyorum artık cbr125 i
şaka şaka saldırmasın bana cıbırcılar=))=))
hahahaha
şaka maka kmse motorda kusur bulmasın 10 numara bıtek egzoz bozuo sey gıbı
=)) oda halledılır kımse kıskanmasın MAŞŞALLAH DEMEK LAZIMM 
şaka maka kmse motorda kusur bulmasın 10 numara bıtek egzoz bozuo sey gıbı
Son düzenleme: