Bu da Benim Pehlivan :) (motosikletimin resimleri)

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Merhaba Arkadaşlar, akşam akşam resim yüklemeyi denedim sanırım oldu...
Keyifli seyirler dilerim herkese.



img0851pn.jpg

img1046dn.jpg

img1322ig.jpg

img0871c.jpg

img1239c.jpg

img0270b.jpg

img0660b.jpg

img0828zg.jpg

img08722.jpg
en son takamadığım ve bu yüzden başlık açtığım aksesuar parça...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun.:wiinkk:
Kazasız belasız, keyifli sürüşler dilerim.:cat:
Manuelinin, yedek anahtarlarının sunum şekli çok klas.:cat:
Manet koruma güzelmiş. Sanırım grenajların da korunmasında etkili.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Dostum sen ne yaptın ya... Dumur oldum :)
Böyle ağam paşam pehlivanım diye açılan başlıklardan genelde cg125 çakması bir çinli motor ve gariban bir genç delikanlı çıkar. Zor bela biriktirdiği parası ile alır motorunu ve bir heyecan açar konusunu. Bende girimde birşey yazim çocuğun motorunu öğim felan niyetiye girdim :)

Bu nedir arkadaş. Allah daha iyilerini nasip etsin inşallah.
Hakikaten ilk defa başlığına yakışır bir motor olmuş . Güle güle kazasız belasız kullanın.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Dostum sen ne yaptın ya... Dumur oldum :)
Böyle ağam paşam pehlivanım diye açılan başlıklardan genelde cg125 çakması bir çinli motor ve gariban bir genç delikanlı çıkar. Zor bela biriktirdiği parası ile alır motorunu ve bir heyecan açar konusunu. Bende girimde birşey yazim çocuğun motorunu öğim felan niyetiye girdim :)

Bu nedir arkadaş. Allah daha iyilerini nasip etsin inşallah.
Hakikaten ilk defa başlığına yakışır bir motor olmuş . Güle güle kazasız belasız kullanın.

Harfine hecesine kadar katılıyorm , bende öyle düşünmüştüm , motor müthiş , manuel sunum tarzı ayrı bir müthiş tek kelimeyle harika.
Allah kazadan beladan saklasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş elinde eskisin.
Aman dikkatli ol milletin modelli araçlarını kaldırıyorlar,Allah korusun.Bugüne kadar forumda gördüğüm en iddialı motosikletlerden.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondial falan beklerken böyle kalakaldım
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
O plakadan istiyorum. Nasıl yaptırabilrim. ve sizin plaka yasalmıdır.
Ayrıca plakanızı hafızama yazdım. Eğer hiç tanımadığınız birisi sizi yolda çevirirse nedeni o kişi ben olduğum için olabilir :)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Harbiden hasta oldum motora , aman hocam arkadaşın dediği gibi KANSIZ ŞEREFSİZ HIRSIZLARA karşı çok çok dikkatli ol.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
teşekkür ederim :)) ayrıca herkese teşekkür ederim guven61 manet korumayı beğenmenize sevindim, benimde çok beğendiğim ve merak ettiğim bir parçaydı sonunda taktık :) rizoma proguard system diye geçiyo internetten araştırabilirsiniz, pist motorlarında görmüştüm...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Kıskandım :) Bende çinli birşey bekliyordum.Allah nazarlardan saklasın. Kazasız belasız sürüşler.Kaskınız ve grenajınız asfalt görmesin :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Soykan67 teşekkür ederim sağolun. hocam çin bana çok uzak italya daha yakın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

öncelikle herkese teşekkür ediyorum dua eden arkadaşlar özellikle, Allah kimseye kaza bela vermesin şakaya gelmiyo ne yazık ki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

img0706zx.jpg

img0722m.jpg

img0187lf.jpg

img0190na.jpg

img08202.jpg

img0738yz.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

atv ve pia mp3 geçen sene vardı çok keyifliydi, artık vespa ve agustayla devam.
Vespamı çok seviyorum ama onun yeri ayrı.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Ölmeden önce sahip olup sürmek istediğim motorlar listesindedir kendisi. Şahane bir pehlivan, kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sn. acayüp plakayı yaptırdığım yer kapandı fakat çeşitli tabelacılarda veya en sağlıklısı motosiklet mağazalarının anlaştığı yerler var onlarla görüşmek lazım benimkide eskidi tekrar yaptırıcam arkası çok ısındığı için plakanın kaplamasını deforme olmaya başlamış.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Masallah, badem gibi.:cat:
Güle güle kullan.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sn. Haydar Bıcak haklısınız aslında size katılıyorum, ama napalım sizlerden başka paylaşacak kimsem yok. çevremde ki çoğu insanın ilgisini çeken bir konu değil, beni en iyi siz anlarsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

egelim43 çok teşekkür ederim sağolun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst