- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 532
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle sizden isteğim Video kalitesini ve ses kalitesini nasıl bulduğunuzu söylemeniz, çünkü bu vidyoyu öylesine çektim ama kaliteler guzel derseniz istediğiniz tarafını cekebilirim motorun aynı telefonla.
Eksoz sesi olayını şu anda halledemiyorum komşular uyuyor ama yinede bu vidyoda bile biraz var eksoz sesi
VİDEO DEİŞTİRİLMİŞTİR ARKADAŞLAR, GÜNDÜZ GÖZÜYLE 6000 DEVİRE KADAR GAZ VERDİM
http://www.livevideo.com/video/F2DC2148C3C94678B05335DA07F076F6/my-new-ninja250r-2008-sound-.aspx
Eksoz sesi olayını şu anda halledemiyorum komşular uyuyor ama yinede bu vidyoda bile biraz var eksoz sesi
VİDEO DEİŞTİRİLMİŞTİR ARKADAŞLAR, GÜNDÜZ GÖZÜYLE 6000 DEVİRE KADAR GAZ VERDİM
http://www.livevideo.com/video/F2DC2148C3C94678B05335DA07F076F6/my-new-ninja250r-2008-sound-.aspx
Son düzenleme: