Bu da benim Ninja 250R'nin Eksoz Sesi

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Arkadaşlar öncelikle sizden isteğim Video kalitesini ve ses kalitesini nasıl bulduğunuzu söylemeniz, çünkü bu vidyoyu öylesine çektim ama kaliteler guzel derseniz istediğiniz tarafını cekebilirim motorun aynı telefonla.

Eksoz sesi olayını şu anda halledemiyorum komşular uyuyor ama yinede bu vidyoda bile biraz var eksoz sesi :)

VİDEO DEİŞTİRİLMİŞTİR ARKADAŞLAR, GÜNDÜZ GÖZÜYLE 6000 DEVİRE KADAR GAZ VERDİM :)

http://www.livevideo.com/video/F2DC2148C3C94678B05335DA07F076F6/my-new-ninja250r-2008-sound-.aspx
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
motosikleti video'nun sonunda calıstırmışsın ne anladık.. :p :cherry:


tekrar hayırlı olsun kazasız belasız kuLLan..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
motosikleti video'nun sonunda calıstırmışsın ne anladık.. :p :cherry:


tekrar hayırlı olsun kazasız belasız kuLLan..

Saol ya saat 12 olmasaydı aragazda verirdim ama herkes uyuyo mahallede :D

Ses kalitesini nasıl buldunuz onu soyleyin lutfen olmadı kamera kullanmak durumunda olucam bu telefon cekimi.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Rolentisi yüksek geldi bana.... :)

Ses kaliteli çıkıyor ama...:wiinkk:

Yeni çalıştırınca yukseliyor, (özellikle souk havada) ve kullanım kitapçığında ilk çalıştırıldığında devir yükselirse, normale donene kadar rolantide çalışsın diyor. yaklaşık 1-2 suruyo normale donmesi bu saatlerde (havada serin dışarda), gunduz sıcakta 5-10sn :cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Saol ya saat 12 olmasaydı aragazda verirdim ama herkes uyuyo mahallede :D

Ses kalitesini nasıl buldunuz onu soyleyin lutfen olmadı kamera kullanmak durumunda olucam bu telefon cekimi.

bu da güzeldi ama kamera da olsa daha güzel olurmuş :wiinkk: bi de gündüz.. :)
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
sesi tok çıkıyor el yapımı eksozlar baya bir artırır heralde sesini birde şu motoru test eden bitanemi abimiz yok sitede birisi performansını anlatsa iyi olur
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bilindik 250 cc standart egzost sesi ? yoksa benmi yanılıyorum
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
sesi tok çıkıyor el yapımı eksozlar baya bir artırır heralde sesini birde şu motoru test eden bitanemi abimiz yok sitede birisi performansını anlatsa iyi olur


performansı gayet iyiymş..hatta kırmızı ışıkta durunca ' ağbi 600 lük mü bu ' diyen biLe oLuyomus..ben berkay abinin yaLancısıyım..:wiinkk:


daha detaylı bilgi için croner
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
abiler bu motorun test edildiği bir başlık falan varsa verirmisiniz ben bulamadımda ciddi lazım saygılar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeş bi kere rolantiyi düşürmen gerek :)

İkinci olarak da Egzoz sesi diyosan 7-8000 devire kadar gaz vereceksin ki anlayalım :p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Kardeş bi kere rolantiyi düşürmen gerek :)

İkinci olarak da Egzoz sesi diyosan 7-8000 devire kadar gaz vereceksin ki anlayalım :p

Alet gece soukta ilk kez çalışıyo alışamadı yavrucak, birazdan gidip dogru duzgun bi vidyo cekicem 6000 devir falan veririm (gerçi 4000i geçme diyor kitapcık ama ona neymiş :p)

Vidyoyu çektim arkadaşlar ama tahmin ettiğim gibi n70 yuksek devir seslerini kaldıramadı, benim hosuma gitmedi en azından sesler, kamera babamda sanırım gelince çekerim artık :(

http://www.livevideo.com/video/F2DC2148C3C94678B05335DA07F076F6/my-new-ninja250r-2008-sound-.aspx
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
bu şekilde sesin kalitesini kimse anlayamaz kamera ile çek kökle şöyle gazı hatta iki kişi çekersen dha iyi olur yani kamera yol kenarında seni karşıdan gelirken çekiyor ama sende vitesini ayarla 8000.9000 olsun motorun devri öyle duyalım:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
vayy berkay abi bu oLdu işte bak..devir yukselince supersport sesi gbi geLdi motosikletin sesi..tekrar tekrar hayırlı oLsun..motosikleti yerinden çıkarınca arkadan bi fotografını çekersen tam sper olur..! :rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
bizim burda bi tane var yeşili karaköy halk bankasının önünde duruyo aksamları ıs cıkısı bazen rastlıyorum
hyo ıle asa yukarı aynı seslerı sadece ninjanın sesi biraz daha tok cıkıyo
yanlız bişey var makınanın goruntusune kesınlıkle laf yok boyut olarak benım rs 125 le aynı hemen hemen.. sadece rs bıraz daha kalın ama ninja da cok sekıl duruyo..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst