- Katılım
- 3 May 2012
- Mesajlar
- 1,162
- Konu Yazar
- #1
tanışma bölümünde kendimi tanıtmıştım zaten ama sonra ceza almayalım admin arkadaşlar tarafından yanlış yerlere yanlış topik açmaktan :wiinkk: kısaca aslen antalyalıyım şanlıurfada memurum ve tam bir motosiklet hastasıyım :cherry:Kardeş altında eskisin inşallah.
Hem kendini tanıtsan hem de motosiklet fotoğraflarını daha büyük yüklesen iyi olurmuş.
İyi motosiklet seninkisi,kıymetini bil![]()