bu da benim motorum gsr 600

Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
ben de motorumun fotolarını paylaşmak istedim farklı yerlerde farklı zamanlarda çekilmiş fotolar









 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş altında eskisin inşallah.

Hem kendini tanıtsan hem de motosiklet fotoğraflarını daha büyük yüklesen iyi olurmuş.

İyi motosiklet seninkisi,kıymetini bil:)
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
çok güzel bir tercih yapmışsınız, çok yönlü bir motosiklet, güle güle kullanın allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
Kardeş altında eskisin inşallah.

Hem kendini tanıtsan hem de motosiklet fotoğraflarını daha büyük yüklesen iyi olurmuş.

İyi motosiklet seninkisi,kıymetini bil:)
tanışma bölümünde kendimi tanıtmıştım zaten ama sonra ceza almayalım admin arkadaşlar tarafından yanlış yerlere yanlış topik açmaktan :wiinkk: kısaca aslen antalyalıyım şanlıurfada memurum ve tam bir motosiklet hastasıyım :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

motorumu beyenen ve iyi dileklerde bulunan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler benim için ne diliyorsanız allah size daha iyisini nasip etsin:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst