Bu da benim honda eğitim merkezi deneyimim.

Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
19
Paylaşım için teşekkürler faydalı bir yazı olmuş,keşke bu tarz yerler dahada yaygınlaşsa..

Sıra sıra motorları görünce içim gitti :p
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
ozaman arkadaki sıra sıra cbf 500 ve cbf 1000 leri çekmediğimiz iyi olmuş :)

Her yeni motosiklete başlayanın gitmesi gereken bir eğitim. Sıfırdan doğrusunu öğrenmek yanlış öğrenip düzeltmeye çalışmaktan çok daha iyi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst