bu cumartesi büyük gün

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ne cumartesiymiş, bi türlü gelmedi:p
ne zaman baksam topic tepede:queen:

amacına ulaşmış sanki, yok ulaşmadıysa ben tayfayı topliiimm:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ne cumartesiymiş, bi türlü gelmedi:p
ne zaman baksam topic tepede:queen:

amacına ulaşmış sanki, yok ulaşmadıysa ben tayfayı topliiimm:queen:

şiii yarın kağıthaneye götürüosun kemalle beni motor direksiyon sınavına:cherry::bounce:
rumelihisarından alıyosunuz kağıthaneye doğruuu... ama önce 8de kursa uğrayıp sınav kartımı alcaz:)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
şiii yarın kağıthaneye götürüosun kemalle beni motor direksiyon sınavına:cherry::bounce:
rumelihisarından alıyosunuz kağıthaneye doğruuu... ama önce 8de kursa uğrayıp sınav kartımı alcaz:)

ıyyyyyyyyyyyyy sızın daha ehlıyetınız yoqmu :farao: . bu arada GKN abi şöförlükmü yapıon :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şiii yarın kağıthaneye götürüosun kemalle beni motor direksiyon sınavına:cherry::bounce:
rumelihisarından alıyosunuz kağıthaneye doğruuu... ama önce 8de kursa uğrayıp sınav kartımı alcaz:)

kısım 1000rr a 3 kişi binemeyiz:)
hoş kemalle biz binerizda sen varken olmasss:queen:

ıyyyyyyyyyyyyy sızın daha ehlıyetınız yoqmu :farao: . bu arada GKN abi şöförlükmü yapıon :)

benimde ehliyetim yok, kuscanmı benim üstümeede..
tuçime şöferrlik yapmak şereftir:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
kısım 1000rr a 3 kişi binemeyiz:)
hoş kemalle biz binerizda sen varken olmasss:queen:



benimde ehliyetim yok, kuscanmı benim üstümeede..
tuçime şöferrlik yapmak şereftir:p

ya 2 motor , ya bi araba+ bi motor gideriz işte....:cherry:
yuppi yuppiiii ... ama sınavda benle dalga geçmek şipşak yok:rendeer:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
ewet arkdaslar bu cumartesı buyuk gun dıreskyıon sınavı var :D kullanmayı bılıyom ama nelere dıkkat edılmesı gerekır benım kurs mecıdıyekoyde sınav yerı neresıdır acaba bana denılen bız sıze haber vercez oldu ama
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
abooooooooooo kımseının bu hafta sonu dırkesıyonda sınafı yokmu
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Bu pazara işallah gün sayıyorum şafak 3 :)

Dreksiyon sınav yerini B ehliyetinde 1 hafta önceden söylemişlerdi fakat şimdi kursa çağırıyolar pazar saat 8 de kursda ol diyolar. Bir arkadaşada sınav kursun önünde olacak demişler. Sanırım benide onun için kursa çağırıyolar. İşallah öyle olur. Hemen gider kursa sınava girer çıkarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
banada ole dedıler 8 de ol sanırım sınava gırıs kartını vercek tam anlam veremdım ama yarın ararlar herhalde bız haber verıcez demıslerdı
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
cuma gunu sertıfıkam cıkıyo ıns. dıreksıyondan 90 aldım herne kadar elım ayaklarım buz tutsada bır ara tırstım parmaklarım hareket ettıremıcem dıye cok soguk vardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst