- Katılım
- 7 Ara 2007
- Mesajlar
- 599
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu cumartesi günü yani 15.12.2007 tarihinde A2 ehliyet sınavına gircem. 1 aydan beri sınava hazırlanıyorum. inşallah sınavı kazanıcam ve ocak ayında ehliyetimi aldığımda motosikletimi alıcam:queen: sınava girecek olan diğer arkadaşlarıma da başarılar diliyorum:rendeer: inşallah sınava giren herkes kazanır:cat:
Son düzenleme: