bu cumartesi büyük gün

Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
arkadaşlar bu cumartesi günü yani 15.12.2007 tarihinde A2 ehliyet sınavına gircem. 1 aydan beri sınava hazırlanıyorum. inşallah sınavı kazanıcam ve ocak ayında ehliyetimi aldığımda motosikletimi alıcam:queen: sınava girecek olan diğer arkadaşlarıma da başarılar diliyorum:rendeer: inşallah sınava giren herkes kazanır:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
başarılar diliyorum,şimdiden hayırlı uğurlu olsun:cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Başarılar Dilerim :)
Ehliyetine & motoruna kavuşman dileği ile... :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
başarılar...

ben de alalı 2 ay oluyo..A2 yi..
biraz erken gidip sınav olacağın motorla bikaç tur at derim..
tabi kendi motorun ile sınava girmeni kabul ederlerse o başka..
bizde kabul ettiler..

bi de kendi motorunla gidecekden deponu kontrol et..
ben sınav sabahı yolda kaldım..benzin bitti..:cyclopsan
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
başarılar...

ben de alalı 2 ay oluyo..A2 yi..
biraz erken gidip sınav olacağın motorla bikaç tur at derim..
tabi kendi motorun ile sınava girmeni kabul ederlerse o başka..
bizde kabul ettiler..

bi de kendi motorunla gidecekden deponu kontrol et..
ben sınav sabahı yolda kaldım..benzin bitti..:cyclopsan

direksiyon sınavına gireceğim motor gittiğim kursun motoruymuş. o motora da yazılı sınavdan sonra bi kaç tur binecem zaten:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Anladığım kadarıyla yazılı sınava giriyosun :)

B ehliyetin varsa sana tavsiyem arabayı tamamen hafızandan sil:)

Ben çelişkide kaldığım sorularda hep araba üzerinden mantık yürüttüm ve hepsi boş çıktı :cherry:

Tüm sınava giren arkadaşlara toptan başarılar diliyorum.. Hadi ehliyeti motorları çabuk alında sayımız artsın iyice :)
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
Anladığım kadarıyla yazılı sınava giriyosun :)

B ehliyetin varsa sana tavsiyem arabayı tamamen hafızandan sil:)

Ben çelişkide kaldığım sorularda hep araba üzerinden mantık yürüttüm ve hepsi boş çıktı :cherry:

Tüm sınava giren arkadaşlara toptan başarılar diliyorum.. Hadi ehliyeti motorları çabuk alında sayımız artsın iyice :)

ewet yazılı sınava giriyorum. B ehliyetim yok zaten. şimdiye kadar da sadece A2 sorularına çalıştım:) önceki dönem sorularını çözdüğüm zamam bi kaç yanlışım çıktı:)

motor ehliyetiyle araba ehliyeti bir alınabiliyormu?
benim bildiğim kadarı ile beraber alınabiliyor
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
haydi başarılar.pınar araba ile aynı değil diyor ama çoğunun mantığı aynı.ben öyle kazandım sınavı:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bende bu cumartesi A2 sınavına gırcem ama motor bolumunden korkuyorum cunku B ehliyeti alcak kısılerle aynı derslere gırdım motosikletle ilgili ozel olarka bısey anlatmadılar bana :( B ehliyeti sınavna gırsem kesın kazanırımda A2 yı bılmıom ne yapcam... şimdiden herkeze başarılarr
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kolay gelsin başarılar...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
haydi Allah yardımcın(ız) olsun bakalım :) alın da artık güvenle dolaşın sokaklarda.yalnız ehliyet aldım diye canavarlarşmayın olurmu :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
B sınavı il e A2 sınavı arasında ne gııb farklı sorular var yazabılırmısınız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst