- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
Ama sen fırsat buldukça eşe dosta gösterirsin![]()
ehlıyetı alınca boynuma ascam nıhaa
Ama sen fırsat buldukça eşe dosta gösterirsin![]()
ne cumartesiymiş, bi türlü gelmedi
ne zaman baksam topic tepede:queen:
amacına ulaşmış sanki, yok ulaşmadıysa ben tayfayı topliiimm:queen:
ne cumartesiymiş, bi türlü gelmedi
ne zaman baksam topic tepede:queen:
amacına ulaşmış sanki, yok ulaşmadıysa ben tayfayı topliiimm:queen:
şiii yarın kağıthaneye götürüosun kemalle beni motor direksiyon sınavına:cherry::bounce:
rumelihisarından alıyosunuz kağıthaneye doğruuu... ama önce 8de kursa uğrayıp sınav kartımı alcaz![]()
ıyyyyyyyyyyyyy sızın daha ehlıyetınız yoqmu :farao:
sağlık sorunlarımdan dlayı sınava katılamadım!!!!!!
dövseydın, kucucuk cocuga nasıl bagırıo ya:salut: GKN abi koru beni
şiii yarın kağıthaneye götürüosun kemalle beni motor direksiyon sınavına:cherry::bounce:
rumelihisarından alıyosunuz kağıthaneye doğruuu... ama önce 8de kursa uğrayıp sınav kartımı alcaz![]()
ıyyyyyyyyyyyyy sızın daha ehlıyetınız yoqmu :farao: . bu arada GKN abi şöförlükmü yapıon![]()
kısım 1000rr a 3 kişi binemeyiz
hoş kemalle biz binerizda sen varken olmasss:queen:
benimde ehliyetim yok, kuscanmı benim üstümeede..
tuçime şöferrlik yapmak şereftir![]()
kısım 1000rr a 3 kişi binemeyiz
hoş kemalle biz binerizda sen varken olmasss:queen:
dövseydın, kucucuk cocuga nasıl bagırıo ya:salut: GKN abi koru beni
olm damarına bastın hemen editle:wiinkk: