Bu adam serbest, dikkatli olun.

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
tartışacak birşey yok arkadaşlar.
arabalı insan öjenizm'in temel düsturuna uyarak arabasını zayıf ve güçsüzün üzerine sürmüştür.
bu sayede insan nesli yayalardan arınacak ve güçlenerek kusursuzlaşacaktır.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
O zaman aynı şeyi sizlerin başına geldiinde de konuşalım tabi sağ kalırsanız.............yada sakat kalmazsanız....
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Yayalarında bu kadar umursız yürümemesi lazım yollarda.
Doğru düzgün yürüyecek kaldırımların olmaması ayrı bir üzüntü.
Araba suçsuzdur demiyorum, polemik çıkmasın tekrar.
İçinde birazcıkta olsa insanlık olsa bunu aklına bile getirmezdi.

Hoşgörü, uygarlığın biricik sınavıdır.
Bir gün bu sınavdan geçebilme ümidimizi yitirmeyelim.
Hoşgörünün kırıntısını olsaydı bu videoda böyle bir görüntü ne görürdük,
ne de burada tartışırdık.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Benim anlamadığım yayalar yolda olsa bile (tamam olmamaları gerekiyor) arabanın geçebileceği bir yer var iken arabanın durup gençlerin arkasına geçip tekrar tekrar sola kırıp bir tanesine vurmasıdır. Kanunları bir yere bırakın adamın niyeti illaki çarpmak, gençler tamamen yolu ortalamış gitmiyorlar ki. Yolun sol tarafında kaldırımın olmayışı sebebi ile yoldan yürüyorlar.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sevgili Gorkem,
Bu yazdigin ile ilgili trafik kanunu veya yonetmeliginin maddesini yazarmisin lutfen ?
Sevgiler

Aslında bu cümleyi yazdıktan sonra yanlış anlaşılacağını farkedip değiştirecektim ki , yazının genelinden anlarsınız diye değiştirmedim. Motosikletle otomobilin yanından geçmek derken , konuştuğumuz konudaki şartları , yani tek şeritli bir sokağı düşünüp yazmıştım. Eh tek şeritli bir sokakta giden bir otomobil yanından geçmek normal şartlarda kanunen yasak diye biliyorum. Yanlışsam düzeltin.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Şimdi çok kızıcaksınız bana ama,nalet olsun söylicem genede...

Araba sürücüsünün eline-direksiyonuna-gaz pedalına-gaza bastığı ayağına yüreğine sağlık...

Siz bu tip yayaları bilmezsiniz,yol veririsin sanki yolu (al kardeşim burasını sana devlat hediye etti kafana göre takıl demişsin gibi YAYILAAAA YAYILAAAA İNEK gibi SIĞIRRR gibi tınlamadan yolda resmen salaklanır...Uzun yola çıkan arkadaşlar bilirler,hanii kırsal bir kesimden geçerken önünüze bir davar veya büyük baş hayvan sürüsü çıkarda siz beklersiniz veya ufak ufak ileri doğru hareket edersiniz o sırada hayvanlar siz korna çalsanızda döner sadece bakarlar ve verebildikleri en büyük tepsi budur...

İşte ben bu video daki 3 tane SIĞIRI görünce aklıma o ozun yollarımda önüme çıkan HAYVANLAR geliyor,gelde çiğneme.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Şimdi çok kızıcaksınız bana ama,nalet olsun söylicem genede...

Araba sürücüsünün eline-direksiyonuna-gaz pedalına-gaza bastığı ayağına yüreğine sağlık...

Siz bu tip yayaları bilmezsiniz,yol veririsin sanki yolu (al kardeşim burasını sana devlat hediye etti kafana göre takıl demişsin gibi YAYILAAAA YAYILAAAA İNEK gibi SIĞIRRR gibi tınlamadan yolda resmen salaklanır...Uzun yola çıkan arkadaşlar bilirler,hanii kırsal bir kesimden geçerken önünüze bir davar veya büyük baş hayvan sürüsü çıkarda siz beklersiniz veya ufak ufak ileri doğru hareket edersiniz o sırada hayvanlar siz korna çalsanızda döner sadece bakarlar ve verebildikleri en büyük tepsi budur...

İşte ben bu video daki 3 tane SIĞIRI görünce aklıma o ozun yollarımda önüme çıkan HAYVANLAR geliyor,gelde çiğneme.
önûnüze hayvan çikinca çigniyormusunuz?
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
1- Videoda sadece öğrenciler değil herkes yoldan yürüyor çünkü düzgün bir kaldırım yok.
2- Baştan izlerseniz sürücü hızlı bir şekilde gelip çocuğun kıçına yapışıyor.
3- Çocuklar otomobile ilk anda bakmıyorlar, bu da laf-hakaret etmediklerini gösterir.
4- Adam kendine yediremiyor çocukların üzerine kırıyor. Burada çocuklar adam üzerlerine kırınca laf atmış olabilir.
5- Hiçbir hakaret cinayete teşebbüsü gerektirmez. Bu yapılan cinayete teşebbüstür, muz cumhuriyetinde bile suçtur.

Adamlar da yolun ortasından yürüyor , yürümeselermiş diyen arkadaşlar;
Yarın öbürgün bu adamın yanından motorla geçerken sizi duvara sıkıştırıp bacağınızı macağınızı koparırsa , sen de yanından geçmeseydin diyen arkadaşlara kızmazsınız artık.
sana sonuna kadar katılıyorum
ve malesef bu araç sürücüsünü haklı gören veya tahrik olduğunu düşünenleri anlamıyorum vay arkadaş ya gerçekten nedir bu ya adam bildiğimiz çocukların hiçbir şey demediği halde eziyor ve siz bu adama tahrik olduğunu düşünüyosunuz görkeminde dediği gibi ne tahriki var .ocuklar arkasını dönüp küfürmü etmiş kaportasınamı tekme atmış veya kaldırımı olmayan bir yolda yürüyerek aracı tahrik mi ediyor vallahi ibret alınacak konu ya ya insanlara şöförlüğü yanlış öğretiyolar yada sokaklarda bayağıdır yayan yürümüyosunuz
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Babacım yapmayın Allah aşkınayaaaa ben size resimli fotolu videolu bu sığırlardan bir dolu çekip getirim hemde yarın ...Buranın belediyesi kaldırımları söküp yeniden yaptı ve daha geniş aynı zamanda üzerinde körlerin sopalarının takılacağı kaldırım türünden döşediler kaldıırmlar otaban yol gibi oldu süper ötesi...Fakat gel görkii vebaliniz günahınız boynuma olsun birtane 3 yaşında oğlum var onu birdaha görmek bana nasip olmasınki yolun tam ortasından yürüyolar,bakın gerçekten çok sinirleniyorum...Herişfe kaldırıma çıksan bak belediye sizin için çok güzel bir kaldırım yaptı neden kulanmıyorsun bak karşıdan araba geliyor sen olduğun için ben manevra yapıp kenara kaçamıyorum,halbuki kaldırımdan yürüsen hiç bir sorun olmuyacak diyorum

Adamın bana verdiği cevap: koskoca yola sığmadınmı....Ulannn ........ evladı bu kaldırımı uzaylılar yürüsün diyemi yaptılar.

Bebek arabasıyla bayanın biri yolu ortalamış yanındada bir ekürüsü birlikte yürüyorlar yanlarında yolun genişliği kadar kaldırım var ve bebek arabasının çıkabilmesi için rampasıda mevcut,arkasından geldim yavaşladım tam diplerinden gidiyorum arada bir gazı bağırtmama rağmen hiiiççç sallamıyorlar bile dayanamadım yanlarına iyice sokuldum (siz hep böyle metreyle ölçmüş gibi yolu ortalayıptamı gidersiniz dedim)

Cevap: nediyonnn sen beee,benimde arabam var görmüyormusun.....


YUHHH ARTIK YUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Delirttiniz lan beni,kardeşlerim-abilerim-arkadaşlarım çoğunuz günde belki trafikte 1 saat kalıyordur belkide kalmıyordur,ben ise tamı tamına 11 saat bu trafiğin içinde direksiyon ve gidon sallıyorum.

Şimdi Allah aşkına az-biraz bana hak verin delirmek üzereyim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Babacım yapmayın Allah aşkınayaaaa ben size resimli fotolu videolu bu sığırlardan bir dolu çekip getirim hemde yarın ...Buranın belediyesi kaldırımları söküp yeniden yaptı ve daha geniş aynı zamanda üzerinde körlerin sopalarının takılacağı kaldırım türünden döşediler kaldıırmlar otaban yol gibi oldu süper ötesi...Fakat gel görkii vebaliniz günahınız boynuma olsun birtane 3 yaşında oğlum var onu birdaha görmek bana nasip olmasınki yolun tam ortasından yürüyolar,bakın gerçekten çok sinirleniyorum...Herişfe kaldırıma çıksan bak belediye sizin için çok güzel bir kaldırım yaptı neden kulanmıyorsun bak karşıdan araba geliyor sen olduğun için ben manevra yapıp kenara kaçamıyorum,halbuki kaldırımdan yürüsen hiç bir sorun olmuyacak diyorum

Adamın bana verdiği cevap: koskoca yola sığmadınmı....Ulannn ........ evladı bu kaldırımı uzaylılar yürüsün diyemi yaptılar.

Bebek arabasıyla bayanın biri yolu ortalamış yanındada bir ekürüsü birlikte yürüyorlar yanlarında yolun genişliği kadar kaldırım var ve bebek arabasının çıkabilmesi için rampasıda mevcut,arkasından geldim yavaşladım tam diplerinden gidiyorum arada bir gazı bağırtmama rağmen hiiiççç sallamıyorlar bile dayanamadım yanlarına iyice sokuldum (siz hep böyle metreyle ölçmüş gibi yolu ortalayıptamı gidersiniz dedim)

Cevap: nediyonnn sen beee,benimde arabam var görmüyormusun.....


YUHHH ARTIK YUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Delirttiniz lan beni,kardeşlerim-abilerim-arkadaşlarım çoğunuz günde belki trafikte 1 saat kalıyordur belkide kalmıyordur,ben ise tamı tamına 11 saat bu trafiğin içinde direksiyon ve gidon sallıyorum.

Şimdi Allah aşkına az-biraz bana hak verin delirmek üzereyim.

Allah göstermesin, 3 yasindaki yavrun yarin elinden kurtulsa, o yolda kosmaya baslasa,
bu arabayi kullanan ve su an serbest olan vatandas da sans bu ya oradan geçiyor olsa!!!!!
korna çalsa, oglun çekilmese.
Hatta dônüp adama nanik yapsa.
Bu videodaki adam.
Hani mazur gôrecegimiz adam.
Agir tahrik var ya hani!!!!
Oglun o yolda.
Arkasinda bu videodaki beyaz araba.
Hayal et bakalim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Eğitim önce çekirdekten aile'den gelmeli tüm okuduklarımdan çıkarttığım sonuç bu ''Ağaç yaş iken eğilir '' muhabbeti işin özü , genelleme ..Daha spesifiğe indirgersek gene ilintili olarak ehliyet eğitiminin aslında ne kadar teoride kaldığını ve pratikte işlevsiz olduğunu anladım herşeyden önce tolerans , hoşgörü , sabır , çekirdekten gelen bir eğitilmişlik bir kültür seviyesi gerekiyor sanırım ..

Macaristanda Budapestede koca körüklü otobüs sadece benim yaya geçidinden geçmem için 100 m evvel durup bekliyor

Burada küçük taksi ne üdüğü belirsiz yolda 3 genç için belki 1 dakika sabır edemeden yukarıdaki adamların tabiriyle sığır gibi yayılıyor ve canına kastediliyor bu hayvanların (!)

Onun dışında trafik önceliğide her zaman insan bisiklet motosiklet taksi kamyon vs gibi gidiyor

Gerçekten ironik , trajikomik , bir yan da mevlanalar diğer yanda keloğlanlar
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
kimse dikkat etmedimi yoksa tek benmi dikkat ettim aracın kendi zaten yürüyen suç makinesi

1) Plaka app
2) Sislere Xenon Takmış ve yanıyor parklar kapalı (sislerin şehir içinde yakması yasakdır heleki xenonlu)
3) Camlar Flim

yani adamın aracı tam anlamıyla apaçi yürüyen ceza makinesi ve hala adamımı haklı buluyor bazıları..

bizdede arabada var motorda var araba sürerken istanbulda millet her kez yolun ortasından yürüyor o zaman bizde her yolun ortasında yürüyeni ezelim altımıza alalım..
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
en doğrusu şu arkadaşlar..
adamın bir iki hamlesinden sonra..
1-kapı açılır
2-adam yakasından tutup aşağı indirilir
3-ağzı gözü kırılana kadar dövülür
4-arabaya binip gitmesi için yardım edilir
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
165
senin insanlığın orada ki honda kullanıcısından da fena olmalı ki; hiç tanımadığın bilmediğin bir insana hakaret edebiliyorsun.
ben 15 senedir istanbulda araba kullanıyorum, şöförlüğün ne demek olduğunu da çok iyi bilirim evelallah. sen at gözlüklerini çıkar, önce olayı tekrar izle sonra benim yorumumu tekrar oku. ben vurup kaçan adam haklı mı dedim? adam haksız ama tahrik var gençlerde de suç var dedim. adam gelip durmadan direk vurmuş olsa gençlere o zaman gençler suçsuz olur! lakin yolun ortasından yürüdükleri halde adama kafa tutuyolar o da yapmaması gereken bişeyi yapıyo işte. senin 486 dan tam izlenmiyo herhalde video.

hakaret? sana daha kimse hakaret etmemiş arkadaşım. neyse üstüste iki gereksiz yorumundan sonra sana laf yetiştirmeye çalışmanın nekadar anlamsız olduğunı farkettim... yolun açık olsun.
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YAYALARA UYGULANACAK CEZALAR
Yayaların yürümesine ayrılmış kısımların kullanılmasının mümkün olmadığı veya bulunmadığı hallerde, taşıt trafiğini tehlikeye düşürecek şekilde taşıt yolunda yürüyen yayalara 72 lira ceza verilecek.
Yaya ve okul geçitlerinin bulunduğu yerlerdeki geçitlerde, yayalar için ışıklı işaret olduğu halde bu işaretlere uymayan, karşıya geçişlerde işaretlere riayet etmeyen yayalara 72 lira ceza verilecek.
Işıklı işaret veya yetkili kişilerin bulunmadığı geçitlerde ve kavşaklarda, yaklaşan aracın uzaklık ve hızını göz önüne almadan veya göz önüne aldığı halde uygun zamanda geçmeyen yayalar da 72 lira ödeyecek.*
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
dahada yolda salakça yürümezler koyun sürüsü gibi yolu kapatıyorlar inadına yolu ortalamışlar adamda yapmış yapacağını
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaşlar motosikletlerin kaldırımdan gittiği, arabaların kaldırıma park edildiği, haliyle insanların yoldan yürüdüğü bir memleketteyiz.
Bunları biliyorsak ne yapabilirizi düşünelim.
Önce kaldırımları olmayan yerleri bir güzel belirleyerek belediyelere bildireceğiz. ( yapabilirsek)
Kaldırım var ve boş insanlar da yoldan yürüyor. Yaklaşıp kibarca kaldırımda yürür müsünüz diyemiyor muyuz.
Dedik mesela ama hala yolda ve sizin geçecek kadar bir yeriniz var. Geçin gidin ne olacak.
Hadi yoldakiler öküz, arabadaki adam gibi ailenize küfür ettirmek zorunuza gitmez mi.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Arkadaşlar motosikletlerin kaldırımdan gittiği, arabaların kaldırıma park edildiği, haliyle insanların yoldan yürüdüğü bir memleketteyiz.
Bunları biliyorsak ne yapabilirizi düşünelim.
Önce kaldırımları olmayan yerleri bir güzel belirleyerek belediyelere bildireceğiz. ( yapabilirsek)
Kaldırım var ve boş insanlar da yoldan yürüyor. Yaklaşıp kibarca kaldırımda yürür müsünüz diyemiyor muyuz.
Dedik mesela ama hala yolda ve sizin geçecek kadar bir yeriniz var. Geçin gidin ne olacak.
Hadi yoldakiler öküz, arabadaki adam gibi ailenize küfür ettirmek zorunuza gitmez mi.

çok doğru testip ,istanbulda kaldırım olduğu yerdede yürünmüyorki
elektirik direklerini burdan geçiriyolar ,ve yolun kodunu burdan kesmişler yada duvar sıkıştırmış tek kişi bile yürünemiyor .olan yerdede arç park ediyor dediğiniz gibi
off offfff laf olsun diye illa yaptık diye kaldırım döşemişler
birde çıkıp istanbul kültür başkenti diyorlarya tav oluyorum kültür neresinde bu şehrin :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst